Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Η Πίκρα του Θεού Πατέρα μας



Λόγια Αγάπης σταλμένα από τον θεό Πατέρα προς όλα τα δικά Του παιδία που αγωνίζονται στην γη!

Λατρεμένα Μου παιδιά, αγαπημένα μου κρινολούλουδα, θα ήθελα να μπορούσατε να νιώσετε πόσο πολύ σας αγαπώ. Πόσο σας λατρεύω.Είστε τα σπλάχνα Μου, γι αυτό και ο καθένας από σας, έχει μια θέση εκεί που τον περιμένει.Πιστέψτε το παιδιά Μου, το λέω στον καθένα από σας.


Γιε μου,κόρη μου, Εγώ σε γέννησα. Από σπλάχνα βγήκες και πήρες σάρκα και οστά μέσα στη μήτρα που Εγώ επέλεξα, να σε κυοφορήσει. Ακόμη και οι φυσικοί σου γονείς, είναι παιδιά Μου, βγαλμένα και αυτά μέσα από την καρδιά Μου.Εκεί λοιπόν σας περιμένω όλους να επιστρέψετε, αφού αυτό είναι πραγματικά, το βασίλειό σας.



Ότι έχω είναι δικό σας. Ότι με πολύ σοφία δημιούργησα, σας το χάρισα με πολύ εμπιστοσύνη,ώστε με αγάπη να το αξιολογήσετε, για να ευφραίνεται η καρδιά σας και μέσα από τα βάθη της, να βγαίνει μόνο αγάπη για Μένα και ευγνωμοσύνη.Δεν σας ζήτησα τίποτα άλλο σαν αντάλλαγμα, παρά μόνο ότι περιμένει ένας γονιός από το παιδί του. την εμπιστοσύνη και την υπακοή του. Μα αλήθεια, τι απ όλα αυτά Μου δίνετε; Ρίξτε το βλέμμα σας βαθιά μες την καρδιά σας και πείτε Μου με λατρεύετε;Με εμπιστεύεστε;Mε υπακούτε;Αχ θησαυροί μου! Θα σας απαντήσω Εγώ αφού μπορώ να δω τι κρύβει η καρδιά σας Όχι αγαπημένα Μου παιδιά Δεν Με λατρεύετε.Δεν Με εμπιστεύεστε. Δεν Με υπακούτε. Μα πάλι λατρεμένα Μου κρινάκια, δεν σας αδικώ και ψάχνω να βρω λόγους να σας δικαιολογήσω.
Είστε άνθρωποι αδύναμοι και μπορείτε να αγαπήσετε ότι μπορούν να δουν τα μάτια σας, ότι μπορούν να ακούσουν τα αυτιά σας.Μπορείτε να αγκαλιάζετε ότι με στοργή, μπορούν να κλείσουν τα δύο σας χέρια.Έτσι σας έπλασα αγαπημένα Μου, γιατί μέσα στον Παράδεισο, ο γιος Μου και η κόρη Μου, να Με έβλεπαν, Με άκουγαν, γι αυτό μπορούσαν να Με λατρέψουν, να Με εμπιστευθούν και να Με υπακούσουν.Και Εγώ τους γέμιζα με το δικό Μου πνέυμα, με τη δική Μου αγάπη, για να είναι ευτυχισμένοι. και τότε ένιωσα αυτό που νιώθω για τον ίδιο Μου το Γιο, για Τον γλυκό Μου Ιησού. Ένιωσα πως Είμαι ο Πατέρας και η Μάνα σας, γιατί μέσα στην καρδιά Μου, για το δικό Μου πλάσμα, χτυπούσε η καρδιά Μου και πατρικά και μητρικά.Τόσο πολύ σας έκρυβα και σας κρύβω στην καρδιά Μου, όπως κρύβετε εσείς το δικό σας βρέφος μέσα στην αγκαλιά σας. Την ίδια ευτυχία που νιώθει η μάνα, την ώρα που έχει το παιδί της ακουμπισμένο μέσα στο στήθος της να θηλάζει το νέκταρ της στοργής της,την ίδια αγάπη νιώθω κι Εγώ για σας τα δικά Μου τα παιδιά, γιατί εσείς είσαστε τα βρέφη Μου κι Εγώ ο Γονιός σας,ο Πατέρας και η Μάνα σας.
Τίποτα άλλο δεν σας ζητώ παιδιά Μου από το να Με κοιτάτε στα μάτια , όπως σας κοιτώ και Εγώ. Να Με αγαπάτε, όπως σας αγαπώ και Εγώ. Να νιώθετε το χτυποκάρδι Μου και να αφήσετε την καρδιά σας να χτυπά ερωτικά για Μένα. Αυτή θα είναι η ευτυχία Μου. Να με λατρεύουν τα μαργαριτάρια Μου όπως ερωτικά μητρικά σας αγαπά, η Θεϊκή καρδιά Μου.