Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Στη θεία Κοινωνία γινόμαστε ένα με την Αγία Οικογένεια


Αυτό το μυστήριο γίνεται στη θεία Κοινωνία, γινόμαστε ένα με την Αγία Οικογένεια, γιατί ο ιερέας καλείται εκείνη τη στιγμή να μεταλάβει τον Θεό του και τον Γιό του, για να επαναληφθούν τα λόγια της Παρθένου Μαριάμ. 
-Θυμάστε πριν πεθάνει τι είπε; 

-Ποια ήταν η προσευχή της; 
«Και συ Υιέ και Θεέ μου, παράλαβέ μου το πνεύμα».
-Εδώ τώρα τι λέμε εμείς;
«Και συ Γιέ και Θεέ μου, έλα μέσα στην καρδιά μου». Αυτή είναι η προσευχή που κάνει ο παπάς. Τον λατρεύει σαν Θεό και Τον λατρεύει και σαν Γιό του!
-Πως μπορείς εσύ να κάνεις λάθος και να αμαρτήσεις, όταν ξέρεις ότι στην αγκαλιά σου κρατάς τον πιο γλυκό Γιό του κόσμου; Πες μου…
-Μα και αν κάνεις ένα λάθος, αμέσως τι προσπαθείς να κάνεις;
-Να συνέλθεις.

Δεν ξέρω αν καταλάβετε σήμερα τι μας αποκαλύπτει ο Θεός μέσα από αυτό το μυστήριο που μας παραδίδει, την θεία Κοινωνία, το θαύμα των θαυμάτων! Μας ζητάει να γίνουμε ένα με τον Θεό!
-Αλλά πως;
Εδώ είναι το μυστήριο! Εμείς μέχρι τώρα ξέραμε ότι ο Θεός άνοιγε την αγκαλιά Του για να μας αγκαλιάσει. Αυτό δεν ξέραμε;
-Ναι.
-Σήμερα στην θεία Κοινωνία, ποιος ανοίγει την αγκαλιά του, για να πάρει μέσα στην καρδιά του τον ίδιο τον Θεό;
-Ο άνθρωπος.
Ανοίγει την αγκαλιά του ο άνθρωπος, για να πάρει μέσα στην καρδιά του τον Υιό του και Θεό του!
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε και σεις παιδιά, πόσο πρέπει να Τον αγαπάτε σαν κάτι δικό σας. Είναι Αυτός που ποτέ δεν θα σας προσλάβει! Είναι Αυτός που ποτέ δεν θα φύγει από κοντά σας! Είναι Αυτός που πάντα θα μένει κρυμμένος στην καρδιά σας, για να Του μιλάτε απλά σαν τον πιο γλυκό Αδελφό που αποκτήσατε ποτέ. Είναι όμορφο πριν κάνετε κάτι να Του λέτε: «Μικρούλη, πες μας τι να κάνουμε τώρα;» Ρωτάτε Τον! Συνήθως η μια φίλη ρωτάει την άλλη φίλη: «Αυτό σκέφτομαι να κάνω». Μα τώρα έχετε τον μοναδικό Φίλο, ο οποίος είναι και δικό σας Αδελφός. Αλλά γίνεται και Πατέρας σας, όποτε Τον αναζητήσετε σαν παιδιά. Αλλά γίνεται και Γιός σας, όποτε Τον αγαπήσετε σαν μάνα και σαν πατέρας. Αυτό είναι το μυστήριο, το θαύμα των θαυμάτων!
-Υπάρχει μεγαλύτερο μυστήριο από αυτό; Πείτε μου.
-Όχι.
Αυτό ζηλεύει ο σατανάς! Γιατί δεν μπορεί να ανεχτεί, πως ο Θεός έκανε ένα τέτοιο δημιούργημα, που του έδωσε την δυνατότητα να έχει τέτοια προνόμια, να μιλά μαζί Του, να Τον αγκαλιάζει, να Τον παίρνει στην καρδιά Του!
-Το καταλαβαίνετε;
-Ναι.

Θέλω σήμερα να αλλάξει η ζωή σας! Δεν το θέλω εγώ, Εκείνος το θέλει. Είναι η πρώτη φορά που σας το ζητάει παρακλητικά. Πάντα λέει ο Ιησούς: «Όποιος θέλει, ας έλθει πίσω Μου». Μα σήμερα παρακλητικά ζητάει ο Μικρούλης:
«Γίνετε σαν τη Μαμά Μου! Δώστε Μου τα χάδια και τα φιλιά που Μου έδινε η Μαμά Μου! Δώστε Μου τη ζεστή αγκαλιά, που Μου χάριζε ο γέροντας Ιωσήφ».
Φωνάζει στους άντρες:
«Σηκώστε Με στην αγκαλιά σας, κρύψτε μέσα στην καρδιά σας, μιλάτε μου γλυκά και Εγώ σαν Γιός σας θα σας δώσω τη μοναδική χαρά. Αλλά και σαν Θεός Πατέρας, ένα με τον Ουράνιο Μου Πατέρα, θα σας δώσω μια μέρα την απέραντή Μου Βασιλεία, το ουράνιο Μου αυτό Βασίλειο, που το έχω κλειστό και περιμένει πότε θα ανοίξω τις πύλες, για να βάλω όλα Μου εκείνα τα παιδιά, που θα Με φωνάζουν “Υιέ Μου και Θεέ Μου”».

Ξεκινήστε λοιπόν, μην χάνετε τις ευκαιρίες! Να ποια είναι η πραγματική αλλαγή στον άνθρωπο! Να ποιος είναι ο πραγματικός στόχος, ο πραγματικός προορισμός του ανθρώπου, να γίνει ένα με τον Υιό και Θεό του. Και έτσι θα επαναληφθεί αυτό που είπε η Παναγία: «Και συ Γιέ και Θεέ μου, παράλαβέ μου το πνεύμα». Δηλαδή: «Πάρε μου το πνεύμα και ένωσέ το να γίνει ένα με τον Θεό Πατέρα. Πάρε μου το πνεύμα και άγιασέ το με το Άγιο Πνεύμα. Πάρε μου το πνεύμα και κάνε με ένα με Σένα. Πάρε μου το πνεύμα και δείξε μου το ουράνιο Βασίλειο, εκεί που μένει ο Γιός μου και Θεός μου και ο Πατέρας μου και Θεός μου».
Αυτό είναι θαύμα των θαυμάτων! Περιμένετε άλλο πιο μεγάλο θαύμα από αυτό;

Επίλογος

Σας εύχομαι ολόψυχα, ο Θεός να σας ευλογήσει πολύ. Να ανοίξει με το Άγιο Του Πνεύμα τις καρδιές, τον νου και την ψυχή, για να αποδεχτεί αυτή την ιερή πρόσκληση του Ουρανού, να γίνουμε ένα με τον Ένα, με τον μοναδικό Ένα και να Τον αγαπήσουμε, όπως αγάπησε ο Θεός εμάς, με την ίδια μητρική αγάπη. Όπως μητρικά μας αγαπάει ο Θεός, σαν σπλάχνα Του, έτσι και εμείς σαν σπλάχνα Του μέσα από Τον οποίο βγήκαμε, να Τον αγαπήσουμε και τότε η ευσπλαχνία θα πλημμυρίσει την καρδιά μας.

Εύχομαι όλοι σας, σαν τον γέροντα Ιωσήφ, να σηκώνετε στην αγκαλιά σας τον μικρό Ιησού. Σαν την γλυκιά Μάνα Του, να Τον παίρνετε μέσα στην δικιά σας την καρδιά και σαν Άγγελοι να έχετε το θάρρος να Τον ομολογείτε, να μην ντρέπεστε καθόλου.
Ζήσετε όλοι σας το μυστήριο της Ναζαρέτ, την Αγία Οικογένεια! Αγωνιστείτε να κάνετε το σπίτι σας Άγιο! Κάθε σπίτι να είναι μια μικρή Ναζαρέτ, που μαζί σας όταν θα γονατίζετε θα γονατίζει και η Μαμά Του και ο γέροντας Ιωσήφ και όλοι οι Άγιοι και οι Άγγελοι μαζί σας, μόνο για ένα σκοπό, να γίνουμε ένα με τον Έναν!

Η χάρις του Θεού να σας ευλογεί όλους. Αμήν.