Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Η πιο μεγάλη Μου πληγή είναι όταν δεν Με εμπιστεύεστε!



Αμφισβητείτε την αγάπη Μου! Αμφισβητείτε την λατρεία Μου! Σχολιάζετε τις κρίσεις Μου! Γιατί σ’ εκείνον αυτό και όχι σε μένα; Πάντα παραπονιέσαι και λες: “Μα δεν Μου έδωσες, Θεέ μου, την ευκαιρία να έρθω κοντά Σου”.Κι Εγώ σου λέω: Πότε κόρη Μου, δεν σου έδωσα την ευκαιρία; Αφού πάντα μέσα στην αγκαλιά Μου σε έχω; Εσύ δεν αισθάνεσαι το χτυποκάρδι, γιατί αν άφηνες, παιδί Μου, το κεφάλι σου να ακουμπήσει εδώ στην καρδιά Μου,
αποκλείεται να μην άκουγες τους ερωτικούς χτύπους της μητρικής Μου καρδιάς για σένα. Αποκλείεται! Για δοκίμασε να ακουμπήσεις στο στήθος της μάνας σου, θα ακούσεις τους χτύπους της καρδιάς της ή όχι;-Και ενώ αναγνωρίζεις της μάνας σου τους χτύπους, Σε Μένα δεν τους αναγνωρίζεις;-Δεν κατάλαβες ότι γι’ αυτόν τον ερωτικό χτύπο της καρδιάς Μου για σένα, έστειλα τον Γιό Μου να θυσιαστεί για σένα;-Δεν κατάλαβες ότι Εγώ για σένα αφήνω τον Γιό Μου, να θυσιάζεται κάθε φορά στην θεία Λειτουργία και σου δίνω το Σώμα και το Αίμα Του για να ζήσεις;-Δεν καταλαβαίνεις ότι συνέχεια βρίσκομαι δίπλα σου, στον σύντροφό σου και στα παιδιά σου για να σας σκεπάζω;-Και τι σας ζητάω;-Να Με εμπιστευτείτε!-Τι να το κάνω όταν Με φωνάζετε «Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς…», αλλά να μην βρίσκω έναν χώρο στην καρδιά σας για να ξεκουραστώ;-Τι να το κάνω όταν Με φωνάζετε “Θεέ μου”, αλλά να μην είμαι “ο Θεός της καρδιάς σας”;-Τι να το κάνω να Με ομολογείτε ότι είμαι ο Παντοκράτορας, αλλά δεν Με αφήνετε να γίνω Κύριος στη ζωή σας;-Τι να το κάνω, όταν εσύ ομολογείς αυτό που ομολογούν και οι ίδιοι οι δαίμονες, ότι είμαι ο Θεός, ο δυνατός, ο πάντων Κύριος και το ίδιο Μου το παιδί αγνοεί την λατρεία που του έχω και τον έρωτα της ψυχής Μου για εκείνον;Αυτή είναι, παιδιά Μου, η μεγαλύτερή Μου πληγή, όταν εσείς δεν Με εμπιστεύεστε!».6«Μάθετε, παιδιά Μου, πως Με πιστεύει αληθινά εκείνος που Με εμπιστεύεται!»

«Μάθετε λοιπόν, πως Με πιστεύει αληθινά εκείνος που Με εμπιστεύεται. Μόνο όταν δω εμπιστοσύνη μπορεί η καρδιά Μου να πει “Αχ, γιε Μου πιστέ, κοριτσάκι Μου πιστό”, γιατί μόνο στην εμπιστοσύνη αναγνωρίζω το δικό Μου το παιδί.Γι’ αυτό σας ζητάω, αφήστε στα χέρια Μου τη ψυχή σας. Εγώ ξέρω τι πρέπει να κάνω για σας. Αφήστε τις αγωνίες της ψυχής σας στα χέρια Μου, γιατί Εγώ ξέρω πώς να θωπεύσω, Εγώ ξέρω πώς να γαληνέψω.Δείτε εσείς, όταν είστε πικραμένοι, όταν είστε προβληματισμένοι, όταν είστε στεναχωρημένοι, αναζητάτε μία αγκαλιά για να χωθείτε, ένα χάδι για να ανασάνετε, ένα φιλί για να ξανασυνεχίσετε.-Τι περισσότερο νομίζετε ότι Εγώ σας ζητάω;Σας ζητάω μόνο να αφήσετε την ψυχή σας μέσα στην καρδιά Μου και να Μου πείτε:“Πατέρα μου, Σε εμπιστεύομαι”. Γι’ αυτό Μ’ αρέσει αυτή η προσευχή που λέτε:“Θεέ της καρδιάς μου αγαπημένε,Σε πιστεύω, δηλαδή Σε εμπιστεύομαι,Σε λατρεύω, γιατί Εσύ είσαι ο Θεός μουκαι Σ’ αγαπώ, γιατί Εσύ είσαι ο Βασιλιάς μου”.Θέλω έτσι να προσεύχεστε και έτσι να ζείτε. Να Με εμπιστεύεστε και να αφήνετε τα πάντα σε Μένα και να μην λέτε απλά, τυπικά και αόριστα “εγώ πιστεύω στον Θεό”.Πόσες φορές Με πρόσβαλε ο νόμος σας και ο τρόπος της ζωής σας. Πόσες φορές νομίζατε ότι είμαι “Θεός της κοιλιάς σας” και όχι “Θεός της καρδιάς σας”.

απόσπασμα από κήρυγμα του π.Ελπιδίου