Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Οι τρεις ναοί του Θεού

Η Υπαπαντή του Κύριου

Η γιορτή της Υπαπαντής είναι μια πολύ ξεχασμένη γιορτή. Δεν της δόθηκε η πρέπουσα τιμή. Ξέρετε τι έγινε εκείνη την ημέρα; Αυτό που κι εσείς κάνετε στα μωρά σας. Εσείς μετά από σαράντα μέρες, όταν γεννάτε τα παιδιά σας, τι κάνατε; Πηγαίνετε στην Εκκλησία και ο παπάς εκεί ευλογεί και την μάνα και το παιδί. Και τι άλλο κάνει; Κρατάει το παιδί στα χέρια του και αν είναι αγοράκι το βάζει και μέσα στο ιερό. Αν είναι κοριτσάκι, το φέρνει μέχρι εδώ μπροστά στην ωραία πύλη, φιλάει τις εικόνες και αφιερώνει το παιδί στο Θεό. Αυτή είναι η πανάρχαια συνήθεια.
Και η Παναγία το ίδιο έκανε με τον Γιό της, τον Ιησού. Όταν πέρασαν σαράντα ημέρες τότε, πήγε μαζί με τον Ιωσήφ στον ναό, να αφιερώσουν το παιδί τους στο Θεό. Εκείνη την ημέρα, συνέβησαν τα πιο γλυκά και ωραία πράγματα τα οποία κανείς μας δεν γνωρίζει. Μόνο ο Ιησούς τα ξέρει, που ενώ ήταν μικρό Βρέφος σαράντα ημερών, ήταν όμως και Θεός, ένα με τον Πατέρα Του. Τι χαρά είχε εκείνη την ημέρα το θείο Βρέφος Ιησούς! Πολλές φορές έχετε δει τα παιδιά σας να χαίρονται παράξενα, να κουνούν τα χεράκια τους και να χαμογελάνε. Έχουν μια χαρά και αναλογίζεστε πολλές φορές, τι να συμβαίνει άραγε, τι να σκέφτεται το παιδί τώρα, τι νιώθει και κάνει όλη αυτή την χαρά;


Την ίδια απορία ακριβώς είχε και η Παρθένος Μαριάμ βλέποντας τον μικρό σαρανταήμερο Γιό της Ιησού, να είναι τόσο χαρούμενος, να χτυπά τα ποδαράκια Του, τα χεράκια Του, να χαμογελάει και να γεμίζει την καρδιά και της Μαριάμ και του Ιωσήφ με ανείπωτη χαρά. Η χαρά συνεχίστηκε μέχρι την ώρα που μπήκε μέσα στον ναό. Ήταν η ημέρα εκείνη, που ενώ φαινόταν ότι η Παρθένος Μαριάμ έπαιρνε τον Γιό της στον ναό, κατ’ ουσία ο ίδιος της ο Γιός οδηγούσε την μάνα Του και τον θετό πατέρα Του, τον Ιωσήφ , στον ναό του δικού Του Πατέρα για να τους πει: «Εδώ είναι ο Πατέρας Μου και εδώ είναι ο ναός Του! Εδώ είναι το σύμβολο της σχέσης ανάμεσα στο παιδί και στον Πατέρα!».
Εκείνη την ημέρα έδειξε μέσα από τον Γέροντα Συμεών και την Άννα την προφήτιδα, ότι ο Θεός Πατέρας είναι ο πραγματικός Πατέρας του μικρού Ιησού και αυτό το έκανε για να πει και σε όλους εμάς ότι ο πραγματικός μας Πατέρας είναι μόνο Εκείνος. Είναι αυτό ακριβώς που δεν πρέπει να ξεχνάει η κάθε μάνα όταν πηγαίνει στον ναό.

Ο παγκόσμιος ναός της φύσης

Υπάρχουν τρεις ναοί στους οποίους δοξολογείται ο ουράνιος Θεός.
Ο ένας ναός είναι ο παγκόσμιος ναός της φύσης. Όπου και αν πας, όπου και αν σταθείς δεν μπορείς παρά να ομολογήσεις τα ένδοξα μεγαλεία του Θεού στον ουρανό, στη φύση, στη θάλασσα, μέσα από τα λουλούδια, μέσα από τα δέντρα, μέσα από τα πουλιά, παντού. Όπου και αν πας, όπου και αν σταθείς, μόνο μια δοξολογία ανεβαίνει από τον πιστό άνθρωπο στον Θεό για όλη αυτήν την υπέροχη δημιουργία που του χάρισε.
Είναι ο ναός στον οποίο χρειάζεται ο άνθρωπος τακτικά να Του λέει «δόξα σοι ο Θεός». Όταν θα πηγαίνεις να κόβεις τους καρπούς των δέντρων για να τους φας, τι πρέπει να λες; «Δόξα σοι ο Θεός!», γιατί Εκείνος σου τους χαρίζει. Όταν θα πηγαίνεις να μαζεύεις τις ελιές, για να βγάλεις το πολύτιμο λάδι, απαραίτητη δύναμη για την επιβίωση του ανθρώπου, τι πρέπει να λες; «Δόξα σοι ο Θεός!». Όταν θα μαζεύεις τα στάχια, για να κάνεις το ψωμί, τι πρέπει να λες; «Δόξα σοι ο Θεός!». Όταν θα είσαι στην θάλασσα για να ψαρεύεις ή να απολαμβάνεις τη χαρά της, τι πρέπει να λες; «Δόξα σοι ο Θεός!». Όταν θα αναπνέεις τον πολύτιμο αέρα, που χωρίς αυτόν λίγα λεπτά αρκούν για να πεθάνεις, όταν τον στερηθείς, τι πρέπει να λες γι’ αυτό το υπέροχο δώρο του Θεού; «Δόξα σοι ο Θεός!». Με λίγα λόγια, μέσα σ’ αυτόν τον πρώτο μεγάλο παγκόσμιο ναό, ο Θεός θέλει να ακούει μια ευχή, «Δόξα σοι ο Θεός». Αυτή είναι η πιο ωραία δοξολογία!

Ο ναός του θεϊκού έρωτα

Υπάρχουν άλλοι δύο ναοί στους οποίους ευαρεστείται πάρα πολύ ο Θεός.
Ο δεύτερος ναός ξέρετε ποιος είναι; Είναι αυτός εδώ που τελείται το μυστήριο της θείας Λειτουργίας, της Θείας Κοινωνίας. Είναι ο ναός του θεϊκού Του έρωτα, γιατί σ’ αυτόν τον ναό
αποδεικνύεται το μεγαλείο του θεϊκού Του έρωτα. Τι σημαίνει θεϊκός έρωτας; Ο έρωτας είναι δοσμένος από τον Θεό σαν την πιο μεγάλη δύναμη που υπάρχει στη γη, για να διατηρήσει την σχέση δύο προσώπων. Αυτός λένε είναι ερωτευμένος με αυτήν την κοπέλα! Αυτή η κοπέλα είναι πολύ ερωτευμένη με αυτό το παλικάρι! Τι είναι ο έρωτας; Είναι μια μορφή αγάπης που έχει πολύ δύναμη στον πόθο, στο πάθος και στην θυσιαστική δύναμη.
Αυτός που αγαπά απλά, αγαπάει όλο τον κόσμο, αλλά δεν κάνει και θυσίες για όλο τον κόσμο. Αγαπάς όλους τους ανθρώπους. Θυσιάζεσαι όμως για όλους τους ανθρώπους; Όχι. Να λοιπόν ποια είναι η διαφορά της αγάπης από τον έρωτα. Η αγάπη είναι αυτό που υπάρχει στην καρδιά, για να υπάρχει γαλήνη στη φύση, στην κτίση και ανάμεσα στους συνανθρώπους μας.
Αλλά ο έρωτας είναι η δύναμη της αγάπης, που κάνει δυο ανθρώπους να γίνονται από δύο, ένα. Ο έρωτας μεταλλάσει δύο ανθρώπους σε μια τόσο τρομακτική δύναμη, που μπορεί αυτή η δύναμη, εάν το θελήσουν αυτοί οι άνθρωποι, να γίνουν γρήγορα άγγελοι. Αλλά εάν δεν την κατανοήσουν, την παρεξηγήσουν, την μεταβάλλουν στο χειρότερο, μπορεί να γίνουν και δαίμονες. Γι’ αυτό βλέπετε έγινε ο έρωτας αφορμή ή να πας στον ουρανό ή να πας στον Άδη. Πόσοι άνθρωποι για χάρη αυτού του έρωτα δεν κάνουν παλαβομάρες; Πόσοι γι αυτόν τον έρωτα, δεν κάνουν τρέλες απίθανες; Άντρας χωρίζει την γυναίκα του, για να πάει με μια άλλη. Παιδιά διαλύονται! Οικογένειες διαλύονται! Δεν είναι πραγματικότητα όλα αυτά;
Όμως στην θεϊκή της μορφή αυτή η δύναμη που λέγεται έρωτας, είναι το πιο μεγάλο στοιχείο, το πιο μεγάλο δώρο που έχει χαρίσει ο Θεός στον άνθρωπο. Ξέρετε γιατί; Γιατί είναι βγαλμένος μέσα από την καρδιά Του, για να δοθεί στα παιδιά Του. Και μέσα από τα παιδιά Του, να διαχυθεί σε όλο τον κόσμο, η δύναμη της δικής Του αγάπης, που δεν μας αγαπάει απλά ο Θεός, αλλά είναι ερωτευμένος με τις ψυχές μας! Γιατί η ψυχή του καθενός μας όταν βγήκε και φυτεύτηκε στην μήτρα της γυναίκας, βγήκε από την καρδιά του Θεού. Και ο Θεός βγάζει μέσα από την καρδιά Του, μόνο θεϊκό έρωτα και το Άγιο Του Πνεύμα. Το καταλαβαίνετε; Αυτόν λοιπόν τον θεϊκό έρωτα δεν μπορεί κανείς να τον καταλάβει, εάν δεν κατανοήσει ότι αυτός ο έρωτας έχει τέτοια δύναμη που μπορεί να σε ανεβάσει μέχρι τον ουρανό.
Τι συμβαίνει λοιπόν μέσα σ’ αυτόν τον ναό που τον ονόμασαν ναό του θεϊκού Του έρωτα; Θέλει να δείξει ο Θεός σε επανάληψη το τι έκανε ο θεϊκός Του έρωτας, η δικιά Του αγάπη, η δικιά Του καρδιά στα παιδιά Του που τα λατρεύει, όλους εμάς. Ότι δηλαδή, Εγώ έστειλα τον Γιό Μου, να θυσιαστεί για εσάς. Εγώ έστειλα τον Γιό Μου, να γίνει ένα με εσάς. Εγώ έστειλα τον Γιό Μου να διαχύσει μέσα στις ψυχές, όσοι Τον αποδεχθείτε, την δική Μου αγάπη, τον δικό Μου θεϊκό έρωτα, την δική Μου πνοή.
Γι’ αυτό όταν δημιουργήθηκε ο άνθρωπος, τι του εμφύσησε ο Θεός μέσα στην ψυχή του; Την Πνοή Του. Έβγαλε το Άγιο Του Πνεύμα και το έδωσε. Αυτό ήταν το μοναδικό δώρο, πραγματικά τέλειο δώρο, γιατί τίποτα άλλο δεν υπάρχει πιο δυνατό από το να σου χαρίσει ο Θεός το Άγιο Του Πνεύμα. Σ’ αυτόν τον ναό ο Θεός χαρίζει το πιο πολύτιμό Του δώρο! Ξέρετε ποιο είναι το πιο πολύτιμό Του δώρο; Ο ίδιος Του ο Υιός! Στέλνει τον ίδιο Του τον Γιο να θυσιαστεί, για να σου πει πόσο σε λατρεύει και πόσο σ’ αγαπά! Στέλνει τον ίδιο Του τον Γιό, να γίνει ένα μ’ εσένα μέσα από την θεία Κοινωνία!

Μην πεις λοιπόν ότι αγαπάς τον Θεό και είσαι μακριά από τη Θεία Λειτουργία. Αυτοί που λένε ότι αγαπούν τον Θεό και θέλουν να είναι ένα με τον Θεό, αλλά δεν είναι ενωμένοι με το Άγιο Του Πνεύμα μέσα από τη Θεία Κοινωνία, αυτοί ψεύδονται και αυτοκοροϊδεύονται.Ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που δείχνει ο Θεός ότι είναι πολυεύσπλαχνος και σε λατρεύει και είναι ερωτευμένος με την ψυχή σου; Την ώρα που σου δίνει τον Γιο Του μέσα από την Θεία Κοινωνία. Γι’ αυτό, εάν προσεύχεστε και λέτε «Θεέ μου σ’ αγαπώ», ρωτήστε πρώτα τον εαυτό σας, μεταλαβαίνετε; Εάν δεν μεταλαβαίνετε, μην Τον κοροϊδεύετε, μην Του το λέτε καν. Το καταλαβαίνετε; Αυτός που αγαπά θέλει να έχει πάντα στην αγκαλιά του, αυτόν που αγαπά. Είναι απλή, κοινή λογική.
Όταν αγαπάς κάποιον, θέλεις να του δίνεις τα χάδια σου, να του δίνεις τα φιλιά σου, να του δίνεις τον έρωτά σου. Αυτό δεν κάνει η μάνα με το μωρό; Γι’ αυτό και η μοναδική σχέση του θεϊκού έρωτα, ξέρετε που εκφράζεται πιο σωστά, πιο αληθινά; Στη σχέση της μάνας με το μωρό. Η μάνα κρατάει το παιδί της μες την αγκαλιά της και του χαρίζει τα χάδια της, τα φιλιά της, τη ζεστασιά της και το παιδί επαναπαύεται εκεί γιατί βρίσκει την απόλυτη ειρήνη και γαλήνη. Μόνο στην αγκαλιά της μαμάς του.
«Εγώ είμαι Εκείνος που θέλω να σας χαρίσω την μοναδική χαρά, την μοναδική ειρήνη, την μοναδική γαλήνη, την μοναδική προστασία, την τρυφερότητα και την στοργή. Αλλά εσείς για να την πάρετε, πρέπει πρώτα να Μου τα ζητήσετε. Για να πάρετε την δική Μου την αγάπη, πρέπει κατ’ αρχήν να καταλάβετε που πρέπει να πάτε για να την πάρετε. Όπως ο άνθρωπος ο πεινασμένος, που πρέπει να κάνει φαγητό, ξέρει ότι πρέπει να πάει στο super market να πάρει τα απαραίτητα πράγματα, έτσι και εσείς όσοι αναζητάτε την θεϊκή Μου αγάπη, την θεϊκή Μου ευσπλαχνία, πρέπει να πάτε στον ναό. Οπωσδήποτε στον ναό, εκεί που θα σας χαριστεί το πιο πολύτιμό Μου δώρο: Ο ίδιος Μου ο Γιος μέσα από την Θεία Κοινωνία.
Τότε μέσα από τον Γιό Μου, θα ενώνεστε και με Μένα, τον Θεό Πατέρα σας, γιατί γράφτηκε στο Ευαγγέλιο, ότι τον Θεό Πατέρα μονάχα ο Υιός μπορεί να σας Τον δείξει». Ποιος μπορεί να μας Τον αποκαλύψει; Μόνο ο Υιός! Ποιος μπορεί να μας ενώσει με το Θεό Πατέρα; Μόνο ο Υιός! Επομένως πως ζητάς στην προσευχή σου: «Θεέ μου, κάνε με ένα μαζί Σου, άγιασέ με, βοήθησέ με, ευλόγησέ με», όταν εσύ δεν έχεις την πίστη να έρθεις στον ναό να ζητήσεις τον Γιό Του, για να γίνεις ένα εσύ με τον Γιό Του και Εκείνος, ο Γιός Του, θα σε κάνει ένα με τον Θεό Πατέρα;
Αυτός είναι ο δεύτερος ναός, που το μεγαλείο του πάντα βρίσκεται στη θεία Λειτουργία. Προσευχές, εσπερινούς, όρθρους και άλλα, μπορούμε να τα κάνουμε και στο σπίτι μας. Θεία Λειτουργία μπορούμε όμως να κάνουμε στο σπίτι μας; Όχι. Αυτό γίνεται από τον ιερέα που πήρε τη χάρη της ιεροσύνης, για να τελεί την Θεία Λειτουργία κι εσύ μόνο εκεί μπορείς να πάρεις τη Θεία Κοινωνία.
Σας το λέω αυτό γιατί στα χρόνια του Αντίχριστου που θα ακολουθήσουν, στα χρόνια του Ψευδοπροφήτη που θα ακολουθήσουν, ο οποίος θα έρθει πριν από τον Αντίχριστο, θα γίνει μεγάλο σχίσμα στην Εκκλησία, γιατί θα θελήσει ο σατανάς μέσα από ηγέτες να σταματήσει τη Θεία Κοινωνία! Και το λέει αυτό μέσα η Γραφή, θα καταργηθεί ο άρτος ο ουράνιος!

Θα προσπαθήσει να τον καταργήσει, γιατί αυτοί που θα παίρνουν με πίστη το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, θα είναι αυτοί που θα μπορούν να βλέπουν πραγματικά αυτό που δεν θα βλέπουν όλοι οι άλλοι, που θα έχουν το χάραγμα. Αυτοί που θα πάρουν το χάραγμα, που θα πιστέψουν στον Ψευδοπροφήτη και τον Αντίχριστο, δεν θα βλέπουν στην πραγματικότητα αυτά, που θα βλέπουν αυτοί που θα έχουν πίστη και θα μεταλαβαίνουν. Μόνο όσοι θα μεταλαβαίνουν θα βλέπουν την αλήθεια!
Γι’ αυτό και ο σατανάς, ξέροντας την δύναμη που έχει η θεία Κοινωνία σ’ αυτόν τον δεύτερο ναό, πάντοτε προσπαθούσε, προσπαθεί και θα προσπαθεί να πείσει τους ανθρώπους να μην μεταλαβαίνουν!!! Δε σας πείθει να μην μεταλαβαίνετε κανένας άλλος, παρά μονάχα ένας. Ξέρετε ποιός; Ο σατανάς! Γιατί ξέρει ότι εάν δεν μεταλάβετε, δεν θα έχετε την δύναμη να βλέπετε το σωστό. Αυτός είναι ο δεύτερος ναός, ο μεγάλος ναός στον οποίον προσφέρεται το Σώμα και το Αίμα του Χριστού.

Ο ωραιότερος και γλυκύτερος ναός, η καρδιά του ανθρώπου
  
 Υπάρχει όμως και ένας άλλος ναός, πέρα από αυτόν. Ξέρετε ποιος είναι; Είναι ο τρίτος ναός, ο μεγάλος ναός, ο ωραιότερος ναός του Θεού, ο γλυκύτερος ναός που ευαρεστείται ο Θεός συνέχεια να πηγαίνει. Ο ναός εκείνος, που αν ήταν δυνατόν, πρωί, μεσημέρι, βράδυ, όλες τις ώρες του εικοσιτετραώρου, θα ήθελε ο Θεός να βρίσκεται εκεί. Ποιος είναι νομίζετε; Η καρδιά του ανθρώπου! Γι αυτό λέει η Γραφή: «Υμείς εστέ ναός Θεού ζώντος». Εσείς είσαστε ναός Θεού ζώντος. Είναι ο ναός στον οποίο ο Θεός ευαρεστείται, γιατί μόνο στην καρδιά υπάρχει ο θεϊκός έρωτας. Μόνο στην καρδιά μπορεί ο άνθρωπος να γίνει ένα με τον Θεό του. Μόνο μες την καρδιά ο Θεός αποκαλύπτει τον θεϊκό Του έρωτα και λέει: «Ψυχή μου, Είμαι ερωτευμένος μ’ εσένα, γιατί είσαι η δικιά Μου ψυχή που σ’ έβγαλα από την καρδιά Μου και αυτήν αναζητώ».
Πως κάνει η μάνα που αναζητεί το μωρό της, γιατί το έβγαλε μέσα από τα σπλάχνα της; Το ίδιο πράγμα ακριβώς λέει και ο Θεός: «Είσαι το σπλάχνο Μου, που σαν την μάνα, γιατί είμαι η πραγματική Μάνα, εσένα λατρεύω. Είσαι η ψυχή μου! Είσαι η χαρά Μου! Είσαι η αγάπη Μου! Που αλλού λοιπόν θα μπορούσα να ευαρεστηθώ, εκτός από την καρδιά Μου, εκτός από το σπλάχνο Μου, εκτός από το αίμα Μου, εκτός από την ψυχή Μου, που είστε εσείς;»
Καταλάβατε πως μας αγαπάει ο Θεός; Πως λατρευτικά μας αναζητάει; Γι’ αυτό δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά στον Θεό, όταν μια ψυχή Του παραδίνεται απλά, ταπεινά, και λέει: «Θεέ μου, εσύ είσαι η Μάνα μου και εγώ είμαι το βρέφος Σου. Εσύ είσαι ο Πατέρας μου και εγώ είμαι το σπλάχνο Σου. Εσύ είσαι ο Θεός μου και εγώ είμαι η ψυχή σου». Τότε σε αυτήν την ψυχή, έρχεται ο Θεός και του χαρίζει απλά, πολλαπλασιαστικά, ανάλογα με την νοσταλγία του, τον θεϊκό Του έρωτα και το πανάγιό Του Πνεύμα. Τότε η ψυχή γίνεται ένα με τον Θεό. Τότε μιλάμε για τους Αγίους, γιατί γίνεται αυτό που είπε ο Απόστολος Παύλος: «Γίνεται Άγιοι, ότι Άγιος ειμί», ο οποίος επανάλαβε τα λόγια του Θεού: «Γίνετε Άγιοι, ότι Άγιος ειμί». «Εγώ είμαι Άγιος, λέει ο Θεός, και θέλω κι εσείς να γίνετε Άγιοι».
Αλλά πως θα γίνετε Άγιοι; Με τα έργα σας; Μα τι έργα κάνει ένα παιδί, ένα βρέφος; Έχετε δει κανένα βρέφος να κάνει έργα μεγάλα; Όχι. Ποιο είναι το ωραιότερο έργο του παιδιού; Να μένει με πίστη, με αφοσίωση, στο σπίτι της ψυχής του. Ποιο είναι το σπίτι της ψυχής του; Η αγκαλιά της μάνας του! Το στήθος της μάνας του! Εκεί τρώει, εκεί κοιμάται, εκεί γαληνεύει, εκεί ξεκουράζεται, εκεί αναπαύεται, εκεί είναι το σπίτι του. Έτσι λέει και ο Θεός: «Το σπίτι σας είναι η καρδιά Μου. Εγώ είμαι το παν για εσάς και θέλω γιέ Μου και κόρη Μου κι εσύ να είσαι το παν για Μένα».

Επίλογος

Σήμερα θα σταματήσω εδώ και θέλω να σας πω τα εξής: Μην ξεχάσετε τους τρεις ναούς που ο Θεός ευαρεστείται να ευλογεί:
Τον παγκόσμιο ναό της φύσης, μέσα από τον οποίον θα Τον ευχαριστείται για όλα Του τα δώρα και θα Του λέτε «Δόξα σοι ο Θεός!».
Τον δεύτερο ναό, τον ναό του θεϊκού Του έρωτα, αυτόν εδώ, που τελείται το μυστήριο της θείας Λειτουργίας, για να μας χαρίζετε σαν υπέρτατο δώρο στην ψυχή μας ο Υιός Του, ο Ιησούς, ο οποίος γίνεται και δικός μας Γιός και Θεός, όπως είναι στην Παναγία. Βλέπεις για την Παναγία, ο Χριστός τι είναι; Και Θεός της και Γιός της. Γι’ αυτό και όταν κοιμήθηκε, τι φώναξε; «Κι εσύ Υιέ και Θεέ μου παράλαβέ μου το πνεύμα». Αυτό είναι το δεύτερο μεγάλο μυστήριο, να αξιώνεται η καρδιά σας να παίρνει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Και μην πει κανένας πως αγαπάει τον Θεό, όταν μένει μακριά από τον ναό και μακριά από την Θεία Κοινωνία. Αυτόν τον έχει καταφέρει να τον πείσει ο σατανάς ότι αυτή είναι η αλήθεια! Μα αλίμονο στον άνθρωπο που αντικατέστησε την αλήθεια με το ψέμα. Και αυτό είναι το πιο μεγάλο ψέμα.
Όποιος αγαπάει τον Θεό, ζητάει την αγκαλιά Του. Όποιος ζητάει τον Θεό, θέλει τα χάδια Του.
Όποιος αγαπάει τον Θεό, θέλει να ζει μέσα Του και για να ζήσει μέσα μόνο ένας τρόπος υπάρχει, η Θεία Κοινωνία. Όχι όμως η τυπική, όχι αυτή που λέμε, «εντάξει θα πάω τώρα να κοινωνήσω για πλάκα». Όχι. Αλλά αυτή που γίνεται με νοσταλγία, θεϊκά ερωτική.
Και ο τρίτος ναός είναι ο ωραιότερος ναός, που ευαρεστείται όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας να ζει μέσα ο Θεός σαν βασιλιάς και είναι η καρδιά μας. Αυτήν εύχομαι ο Θεός να την ευλογήσει, να την αγιάσει, ώστε να λέει: «Τώρα θα μπω στην καρδιά του παιδιού Μου κι εκεί θα αναπαυθώ. Εγώ και ο γιός Μου και η κόρη Μου θα γίνουμε ένα, εν Αγίω Πνεύματι, που Εγώ θα του χαρίσω». Τότε γίνεται «τα σα εκ των σων». Μας χαρίζετε το Άγιο Πνεύμα και εμείς γινόμαστε ένα με Εκείνον!


Σας εύχομαι ο Θεός να σας ευλογεί όλους. Αμήν.