Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

«Όπως εσείς σαν μάνες δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς το μωρό σας, έτσι κι Εγώ δεν σας βγάζω μέσα από την αγκαλιά Μου και την καρδιά Μου»




Μόνοι σας μπορείτε να διαλέξετε σε ποια αγκαλιά θέλετε να μείνετε, γιατί Εγώ έτσι δημιούργησα τα πολύτιμά Μου σπλάχνα, να έχουνε βούληση δική τους. Να έχουν το δικό τους αυτεξούσιο. Μόνοι τους να αποφασίζουν σε ποιανού καρδιά και αγκαλιά θέλουν να μπουν. 
Την δικιά Μου την γνωρίζετε. Είναι γεμάτη αγάπη και ευσπλαχνία. Αλλά πάνω απ’ όλα είναι πατρική και ακόμα πιο πολύ, μητρική. Και αν εσείς σαν μάνες δεν μπορείτε το μωρό σας να διώξετε, να το ξεχάσετε, να το λησμονήσετε, γιατί είναι ο ανεκτίμητός σας θησαυρός, και γι’ αυτόν τον θησαυρό κάνετε του κόσμου τις θυσίες, έτσι κι Εγώ, επειδή εσείς είσαστε τα δικά Μου τα σπλάχνα, τα δικά Μου τα μωρά, με τίποτα δεν σας αφήνω, με τίποτα δεν σας ξεχνώ, με τίποτα από την αγκαλιά Μου δεν σας βγάζω. Αλλά κάνω αυτό που κάνει η κάθε μάνα, που με θυσιαστική αγάπη λατρεύει το μωρό της. Το ίδιο κάνω κι Εγώ και το απέδειξα με τη θυσία του Γιού Μου. Λατρευτικά σας αγαπώ. Γι’ αυτό ζητάω απ’ όλους σας, να επιστρέψετε πίσω στην καρδιά Μου και στην αγκαλιά Μου.