Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Νυχτερινή αδολεσχία




Είναι βράδυ, πηχτό σκοτάδι
μα η καρδιά μου γρηγορεί
και στην αγκαλιά Σου εκεί χωμένη
λέει με δάκρυα την προσευχή.
Για φως της έχει τη μορφή Σου
για μελωδία τη φωνή Σου.
* * *
Ω! Τι γλυκιά αγάπη στη σιγή!
Κάτω από τα βαθύσκια δέντρα
με το κελαρυστό ρυάκι
εκεί, ένα, χωμένος και χαμένος
στη δικιά Σου αγάπη.
Εσύ - εγώ κι εγώ - Εσύ!
* * *
Χαμένος στον ωκεανό
της αβυσσαλέας αγάπης σου Χριστέ
τι άλλο να θέλω ο ταπεινός;
* * *
Στον ώμο Σου ακουμπισμένος,
έξω σκοτάδι, μέσα μου φως.
Φως, σαν μύριοι ήλιοι λαμπεροί
Χριστέ μου Ιησού,
η γλυκιά Σου θεϊκή μορφή.
* * *
Είναι η άπειρη Σου ευσπλαχνία,
ή το πολυέλεό Σου, Ιησού,
αυτό που με τραβά κοντά Σου
και σ’ αγαπάω σαν τρελός;
Όχι, τίποτα από τα δυο
αν και τα έχεις και τα δυο.
Είσαι Συ ο τρυφερός και στοργικός Πατέρας
και είμαι εγώ ο δικός Σου γιος.
* * *
Σφιχταγκάλιασε με, Ιησού, ζητώ
το χάδι της καρδιάς και των ματιών σου
εγώ με πόθο λαχταρώ.
Συγνώμη για τα λάθη μου ζητώ.
Εσένα μόνο στη καρδιά μου να έχω,
θέλω και ποθώ.
* * *
Ιησού μου, έξω πηχτό σκοτάδι
μα μέσα στη καρδιά μου φως,
γιατί έχω μόνο Εσένα,
που είσαι το ένα και μοναδικό
ανέσπερο χαράς και ειρήνης Φως.
* * *
Μην φύγεις ποτέ από κοντά μου,
Ιησού Νυμφίε μου, σε θερμοπαρακαλώ.