Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Θεϊκός έρωτας και ευγένεια ψυχής, ο τρόπος ζωής των Αγίων

Θεϊκός έρωτας και ευγένεια ψυχής, ο τρόπος ζωής των Αγίων


Σήμερα πανηγυρίζει όλος ο κόσμος, και ο ουρανός και η γη! Σήμερα είναι από τις πιο μεγάλες γιορτές του ουρανού, γιατί ο Θεός Πατέρας πανηγυρίζει στο ουράνιο Του Βασίλειο με όλα Του τα παιδιά, που Τον αγάπησαν και Τον λάτρεψαν!
Αλλά πανηγυρίζουν ταυτόχρονα και όλοι εκείνοι, που τώρα ακόμα αγωνίζονται εδώ στη γη για να μπουν και αυτοί στην Βασιλεία του ουρανού.  Σήμερα είναι γιορτή του Πατέρα και των παιδιών! Σήμερα επικρατεί τέτοια χαρά, που δεν ξέρω με τι
λόγια θα μπορούσε να περιγράψει άνθρωπος, αυτό που νιώθει ο Θεός! Μια Κυριακή ακριβώς μετά την Πεντηκοστή φανερώνει ο Θεός το θέλημα Του, δείχνει τα όνειρα Του και εκφράζει την άπειρη αγάπη και ευσπλαχνία Του.

Ουράνιο Βασίλειο, το υπέρτατο δώρο του Θεού Πατέρα 
στα παιδιά Του!

Η Κυριακή των Αγίων Πάντων είναι η Κυριακή της θεολογίας! Είναι η Κυριακή της Ορθοδοξίας! Γιατί αυτό ήταν το όνειρο του Θεού Πατέρα, να κάνει ένα πανέμορφο Βασίλειο μοναδικό στον ουρανό και εκεί μέσα να βάλει όλα Του τα παιδιά, αυτά που θα Τον αγαπήσουν με την καρδιά τους. Είναι το υπέρτατο δώρο ενός Πατέρα στα παιδιά Του! Είναι ότι πολύτιμο έχει να δώσει ένας Πατέρας στα παιδιά Του!

     Αυτό το υπέρτατο δώρο το ξεκίνησε στην αρχή της δημιουργίας, όταν έκανε τον άνθρωπο. Όταν τον έπλαθε από χώμα, βρέθηκε μετά στην πιο όμορφη στιγμή, να κοιτάξει κατάματα αυτό το σώμα από χώμα και να φυσήξει μέσα του αυτό που είναι ο ίδιος ο Θεός, την ίδια Του την πνοή, τον ίδιο Του τον εαυτό, τον ίδιο Του θεϊκό έρωτα και έγινε ο άνθρωπος αυτό που ήταν ο Θεός. «Θεός εστί αγάπη», λέει μέσα η Αγία Γραφή. Την ώρα που του ενεφύσησε μέσα του το Άγιο Του Πνεύμα, τότε έγινε ο άνθρωπος το μοναδικό πλάσμα με δυνατότητα να μοιάζει στο Θεό με το «καθ’ ομοίωση». Ήταν η πιο μεγάλη χαρά του Θεού από όλη την δημιουργία, από τότε που ξεκίνησε να φτιάχνει τον κόσμο σε αυτές τις έξι ημέρες.

Χάρηκε ο Θεός όταν έδωσε το φως στους ανθρώπους, όταν έβαλε τους δύο φωστήρες, τον ήλιο και την σελήνη, να διαχωρίσουν την ημέρα από την νύχτα. Τον δόξασαν οι άγγελοι! Χάρηκε ο Θεός όταν έφτιαξε το στερέωμα και ξεχώρισε τη γη και την πλημμύρισε με τα ζωάκια, με τα φυτά, με τα λουλούδια και με τα δέντρα. Χάρηκε ο Θεός όταν γέμισε τον ουρανό με τα αστέρια και με τα πουλιά. Τον δόξασαν οι άγγελοι!
Αλλά ποτέ δεν μπορούσαν να φανταστούν αυτό που έκανε την έκτη ημέρα ο Θεός. Παίρνει χώμα για να κάνει ένα μοναδικό πλάσμα και φυσάει μέσα του το Άγιο Πνεύμα και του λέει: «Εσύ θα είσαι το παιδί Μου κι Εγώ θα είμαι ο Πατέρας σου. Εγώ θα σε λατρέψω μοναδικά, μητρικά σαν Μάνα, κι εσύ παιδί Μου θα Με λατρέψεις σαν Πατέρα σου και σαν σπλάχνο Μου, γιατί Εγώ μέσα από τα σπλάχνα Μου σε έβγαλα και εσύ είσαι το σπλάχνο Μου. Τίποτα άλλο δεν θα βλέπεις στο Θεό σου, παρά τα σπλάχνα που σε γέννησαν. Τίποτα άλλο δεν θα παίρνεις από Μένα, παρά μόνο άπειρη αγάπη και ευσπλαχνία».
Και ο άνθρωπος όταν άνοιξε τα μάτια του για πρώτη φορά σαν τέλειος άνθρωπος ήταν ο Θεός του η πρώτη εικόνα που αντίκρισε. Ο Θεός του ήταν η μοναδική του ερωτική θέα! Η πιο αγιασμένη θέα! Ήταν ο ίδιος του ο έρωτας! Δεν ξέρω πως Τον φώναζε, μα ξέρω πόσο Τον αγαπούσε. Δεν ξέρω αν Τον ονόμαζε Θεό, αν Τον ονόμαζε Κύριο, αν Τον ονόμαζε τίποτα άλλο, αλλά ξέρω πως Τον λάτρευε, γιατί ήταν η μοναδική θεϊκή ερωτική σχέση Πατέρα και παιδιού, Μάνας και παιδιού, γιατί αυτό είναι ο Θεός, είναι και Μάνα και Πατέρας.
Όταν έκανε μετά το άλλο Του πλάσμα και το διαχώρισε σε άνδρα και γυναίκα, έβγαλε αυτήν Του την αγάπη που ήταν και πατρική και μητρική και την διαχώρισε και είπε: «Εσύ άνδρα θα πάρεις την πατρική Μου ιδιότητα. Θα είσαι η προστασία, θα προστατεύεις, θα έχεις δύναμη, θα εξουσιάζεις. Και εσύ γυναίκα θα πάρεις την μητρική Μου στοργική αγάπη που έχω σε εσάς και θα είσαι η στοργική μάνα, η λατρεία. Και οι δυο σας τίποτα άλλο μέσα από αυτά δεν θα νιώθετε, παρά μόνο αυτό που είμαι Εγώ.
Θα είσαι εσύ μάνα, για να θυμάσαι την μητρική σου προέλευση, που είμαι Εγώ ο ίδιος ο Θεός. Και συ άνδρα θα εκφράζεσαι σαν πατέρας, για να θυμάσαι την πατρική σου προέλευση, που είμαι Εγώ, ο Πατέρας σου. Και οι δυο μαζί θα γίνεται ένα. Και σαν ένα δεν θα είσαστε ούτε μάνα, ούτε πατέρας. Θα είσαστε αγάπη!
Σήμερα κτίζω το Βασίλειο της αγάπης! Κτίζω το αντρόγυνο! Κτίζω την τελειότητα! Κτίζω την ομορφιά, τη χαρά, την ειρήνη, την ευτυχία. Γιατί όταν εσείς θα έχετε αγάπη, όταν εσείς θα έχετε ευσπλαχνία, όταν εσείς θα έχετε κατανόηση, όταν εσείς θα έχετε ειρήνη μέσα στις καρδιές σας, θα ζω Εγώ εκεί μέσα! Εσείς κι Εγώ θα είμαστε ένα! Εγώ κι εσείς θα είμαστε ένα»! Αυτό ήταν το ουράνιο Βασίλειο που έκτισε ο Θεός δημιουργώντας τον άνθρωπο.

Τι ζήτησε ο Θεός από τα παιδιά Του
στην δημιουργία του ανθρώπου

Όταν έκανε τον άνθρωπο, φώναξε τον Γιό Του, που είναι ένα με το Θεό Πατέρα και είπε: «Ποιήσωμεν άνθρωπο» (Γεν. 1,26) και με το Άγιο Του πνεύμα έκανε τον άνθρωπο και του είπε: «Βλέπεις Εγώ, ο Υιός Μου και το Άγιο Πνεύμα είμαστε ένα. Θέλω εσύ με την γυναίκα σου να είσαστε ένα με απόλυτη αγάπη, για να υπάρχει πάντα μέσα στις καρδιές σας το Άγιο Πνεύμα και να τις πλημμυρίζει. Τότε θα είσαστε χαρούμενοι και ειρηνικοί».
Του είπε στη συνέχεια: «Θα σου δώσω σαν δώρο όλα αυτά που έχω φτιάξει και εσύ θα τα διαφεντεύεις. Όλο το Βασίλειο θα είναι δικό σου». Και ο άνθρωπος χάρηκε και ευχαρίστησε και δόξασε με ευγνωμοσύνη και αγκάλιασε τον ίδιο Του το Θεό μέσα στην καρδιά του. Και έγινε η καρδιά του ανθρώπου ο τόπος που συναντιόταν ο Θεός και ο άνθρωπος. Γι’ αυτό λέει ότι εκεί Τον έβλεπε. Τον έβλεπε όμως με όλα τα μάτια της ψυχής και του σώματος. Προσέξτε, εκείνου του σώματος, όχι αυτού που πήραμε μετά την πτώση, τους δερμάτινους χιτώνες.

Γι’ αυτό ακούστηκε να λέει:
«Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία ότι αυτοί τον Θεόν όψονται» (Ματθ. 5, 8). Μέσα σ’ αυτήν την καθαρή καρδιά έβλεπε το Θεό.
Τι σημαίνει όμως καθαρή καρδιά; Καθαρή καρδιά σημαίνει, καρδιά απόλυτα ερωτευμένη με το Θεό, απόλυτη εμπιστοσύνη στο Θεό, απόλυτα αφοσιωμένη στο Θεό, απόλυτη υπακοή στην αγάπη του Θεού. Γι’ αυτό είπε στον άνθρωπο:
«Θέλω, παιδί Μου, να Μου μοιάσεις. Σου δίνω την δυνατότητα να θεωθείς». Οι θεολόγοι αυτό το λένε θέωση, οι απλοί άνθρωποι το λένε αγιοσύνη.
Τι σημαίνει αγιοσύνη; Ο Θεός και ο άνθρωπος να γίνει ένα. Στον άπειρο ωκεανό της αγάπης του Θεού, θέλει ο Θεός η κάθε ψυχής, σαν σταγόνα της βροχής να πέσει μέσα και να χαθεί στην απειρότητα του ελέους, της ευσπλαχνίας και της αγάπης Του. Αυτή είναι η θέωση. Αυτό ζήτησε ο Θεός από τα παιδιά Του στην δημιουργία. Αυτό ζητάει και από μας σήμερα.

Αγιοσύνη, κορυφαία πράξη αγάπης του Θεού Πατέρα:
Εσύ, το πλάσμα, να γίνεις ένα με τον Θεό της καρδιάς σου!

Σήμερα γιορτάζουν όλα εκείνα τα παιδιά που έζησαν εδώ στη γη, αλλά είχαν πολύ αγάπη και έρωτα στο Θεό. Ήταν όλοι εκείνοι που είχαν τόσο πολύ αγάπη για το Θεό τους, που δεν δίστασαν να Τον ομολογήσουν! Πόσο ντρεπόμαστε εμείς σήμερα να Τον ομολογούμε και να λέμε ότι Τον αγαπάμε. Πολύ δύσκολα το κάνουμε. Πολύ εύκολα όμως μπορείς να ομολογήσεις τα πάντα. Πολύ εύκολα μπορείς να φωνάξεις, να κραυγάσεις σαν τρελός υπέρ μιας ομάδας, υπέρ ενός κόμματος, για οτιδήποτε άλλο, αλλά με δυσκολία θα κρυφτείς ακόμα και τον σταυρό σου να κάνεις! Τι ανοησία, να κραυγάζεις δυνατά γι’ αυτά που είναι ψεύτικα και να λυπάσαι και να ντρέπεσαι γι’ αυτά που είναι αληθινά! Τον πλήγωσε τον Θεό ο άνθρωπος, όταν αμφισβήτησε τον έρωτά Του. Μιλάω για θείο έρωτα. Δεν μιλάω για απλή αγάπη.
Ένας μεγάλος Άγιος, ο Συμεών ο νέος θεολόγος, έγραφε ποιήματα αγάπης για το Θεό. Δεν έγραφε όμως απλά ποιήματα για την αγάπη, αλλά ποιήματα για τον έρωτα. Γι’ αυτό ονομάστηκαν ύμνοι θεϊκού έρωτα! Ο θεϊκός έρωτας είναι πάθος, πόθος, νοσταλγία, είναι αναζήτηση, είναι κάτι που δεν μπορείς να το βγάλεις από μέσα σου. Είναι κάτι που σε έχει δέσει μέσα σου με αυτό που λατρεύεις, γιατί ο Θεός μας αγαπάει ερωτικά. Ξέρετε πως; Όπως αγαπάει η μάνα το μωρό της!
Πολλοί έρωτες υπάρχουν στον κόσμο, άλλοι καλοί και άλλοι κακοί, όμως όλοι τους είναι ψεύτικοι και γήινοι. Θα πάρω τον πιο κορυφαίο έρωτα, τον σαρκικό έρωτα. Παντρεύεται ένα παλικάρι μια κοπέλα, κυνηγάει μια κοπέλα ένα παλικάρι και νομίζει ότι θα είναι ο βασιλιάς της. Κυνηγάνε τα πιο τέλεια και ονειρεύονται τα πιο όμορφα. Τι στεναχώρια όμως, όταν κάποια στιγμή καταλαβαίνουν ότι ήλθε η ώρα να χωρίσουν, γιατί δεν ταιριάζουν. Που πήγε αυτός ο έρωτας; Μιλάω για μια κορυφαία πράξη, μια πάγια σχέση, που συνιστά και την κοινωνία.
Όμως, πείτε μου, εύκολα μπορεί μια μάνα να απαρνηθεί τον εαυτό της; Εύκολα μπορεί ένας πατέρας να διώξει το μωρό του; Εύκολα μπορεί να απαρνηθεί την καρδιά του, το σώμα του και το αίμα του; Σας ρωτώ, μάνες είσαστε.
Μου έλεγε μια γυναίκα που λάτρευε τον άντρα της: «Τον άντρα μου τον χωρίζω, το μωρό μου ποτέ».

Επομένως, ποια είναι σ’ αυτόν τον κόσμο η πιο δυνατή ερωτική σχέση, ισχυρή και θεϊκή, τέλεια και αγία, αθώα και καθαρή, εκτός από την σχέση της μάνας με το μωρό; Αυτή την σχέση την έχετε εσείς οι μάνες, γιατί σας την χάρισε ο ίδιος ο Θεός, ο πεντακάθαρος, ο πανάγιος. Μέσα από την μητρότητα μας αγαπά. Την έδωσε σε εσάς, για να Του θυμίζετε και να σας θυμίζει την προέλευση της μητρότητας σας.Πιστέψτε με,  τίποτα άλλο δεν είναι η αγιοσύνη, παρά η άφατη ευωδία της μητρότητος Του! Μέσα στην αγιοσύνη, σου παραχωρεί την δυνατότητα εσύ σαν πλάσμα να γίνεις ένα με τον Θεό! Δεν είναι αυτή η κορυφαία πράξη αγάπης; Ποια κορυφαία πράξη μεγαλύτερη θα μπορούσε να δώσει η μάνα στο μωρό, από αυτό που του δίνει σαν μάνα, που το λατρεύει, ότι και αν είναι ένα παιδί; Δεν το εγκαταλείπει ποτέ η μάνα. Και αυτό θέλω να το θυμάστε, γιατί ποτέ δεν εγκαταλείπει ο Θεός το πλάσμα Του! Δεν υπάρχει χειρότερη βλασφημία για το Θεό να λέει κάποιος: «Να, ο Θεός εγκατέλειψε το πλάσμα Του»! Ποιος το λέει αυτό; Μόνο ο Εωσφόρος θα μπορούσε ψεύτικα να πει ότι ο Θεός εγκατέλειψε το πλάσμα Του. Δεν το εγκαταλείπεις εσύ που είσαι γη και θα εγκαταλείψει το πλάσμα Του Εκείνος που είναι Θεός; Καταλάβατε γιατί πάντα περιμένει τον καθένα μας με αγάπη και με υπομονή, με άπειρη ευσπλαχνία, έστω και την τελευταία στιγμή, για να τον βάλει στο ουράνιο Του Βασίλειο;
Αυτό το δίδαγμα κορυφώθηκε σ’ ένα περιστατικό μέσα στην Αγία Γραφή, για να μην το ξεχνάμε ποτέ. Πως ένας άνθρωπος που έζησε όλη του τη ζωή μέσα στην αδικία, μέσα στο ψέμα, την δολοφονία, τους βιασμούς, την τέλεια αμαρτία, πάνω στον σταυρό Του φωνάζει «μνήσθητί μου, Κύριε…» και μέσα σε δύο δευτερόλεπτα που αρκεί για να πεις ένα «μνήσθητί μου, Κύριε…», κέρδισε αυτός, που κατά τους ανθρώπους ήταν αλήτης, το ουράνιο Βασίλειο, την καρδιά του Θεού! Κι εκεί έδειξε ο Θεός πόσο λατρεύει τον καθένα από εμάς, τέλεια, μοναδικά, σαν Μάνα. Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχάσετε, γιατί αν πείτε μια κουβέντα στο Θεό, αν θέλετε να Τον ομολογήσετε με μια λέξη γλυκιά, πραγματική, θα Τον λέγατε μονάχα Μάνα. Γι’ αυτό και Εκείνος βροντοφωνάζει από τον ουρανό:
«Εγώ είμαι για όλους σας η μοναδική Μάνα, που με τρυφερότητα και στοργή σας χαϊδεύω και με πατρική προστασία σας κρατώ στην αγκαλιά Μου. Σαν Πατέρας σας φωνάζω να έλθετε στην αγκαλιά Μου, αλλά σαν Μάνα σας κρύβω μέσα στα άδυτα βάθη της καρδιάς Μου, γιατί εκεί κρύβει πάντα μια μάνα το μωρό της».

 «Με θεϊκό έρωτα αναζητήστε, παιδιά Μου,
τον Θεό Πατέρα σας και Εγώ θα σας δώσω
το Άγιο Μου Πνεύμα»

«Αυτό γνώρισαν και ένιωσαν όλες εκείνες οι ψυχές που αγωνίστηκαν στη γη, γι’ αυτό και Με αγάπησαν. Γι’ αυτό και μπροστά στον θεϊκό Μου έρωτα δεν καταδέχτηκαν ούτε τα πλούτη που τους χάρισαν οι διώκτες. Όλοι οι Μάρτυρες κλήθηκαν μπροστά στους αυτοκράτορες και στους επάρχους και εκείνοι τους είπαν: “Σας χαρίζουμε πλούτη, σας χαρίζουμε δόξες, σας χαρίζουμε τα πάντα”».
Θυμάμαι αυτό το μικρό κοριτσάκι, την Αικατερίνα, δεκαοχτώ χρονών ήταν, πανέμορφη και πάνσοφη, αυτοκράτειρα ήθελε να την κάνει ο αυτοκράτορας κι εκείνη του είπε: “Προτιμώ τον Βασιλιά μου”. Αυτός ο “καρδιοκλέφτης των ψυχών, ο μέγας Πλάνος του θεϊκού έρωτα” είχε κατακτήσει την καρδιά αυτού του κοριτσιού, της Αικατερίνης. Κι εκείνη είδε την ωραιότητα και την ομορφιά Του, όπως την είδε και η μικρή Ειρήνη. Βασίλισσα ήθελε να την κάνει ο μέγας βασιλιάς της Περσίας Απόλλων, μα αυτή προτίμησε τον άλλο Βασιλιά της καρδιάς της, τον Ιησού.
Δείτε και την ατρόμητη Μαρίνα! Δείτε τα τρία κοριτσάκια, την Πίστη, την Ελπίδα και την Αγάπη, δώδεκα έντεκα και εννέα χρονών! Δείτε την Χριστίνα, την Καλλιόπη, την Βαρβάρα, την Παρασκευή, μικρά κοριτσάκια ήτανε!
Τι ήταν εκείνο που τους έκανε να προτιμήσουν την αγάπη του ουράνιου Βασιλείου από το επίγειο Βασίλειο;
Δεν ήταν ο θεϊκός έρωτας που κάνει θυσίες;
Όλα αυτά μας δείχνουν τον τρόπο πως μπορούμε να αγιάσουμε, γιατί αγιοσύνη δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μόνο θεϊκός έρωτας!

Ένας θεϊκός έρωτας που στήνει μία σκάλα, που έχει τρία πολύτιμα σκαλιά:
Την απόλυτη ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στο πρώτο σκαλί,
την απόλυτη ΑΦΟΣΙΩΣΗ στο δεύτερο σκαλί
και την απόλυτη ΥΠΑΚΟΗ στο τρίτο σκαλί.
Και μέσα στην απόλυτη εμπιστοσύνη, αφοσίωση και υπακοή γεννήθηκαν όλες εκείνες οι αρετές, που χαρακτηρίζουν τον θεϊκό έρωτα. Ποιος μπορεί να καταλάβει, γιατί αυτά τα παιδιά που λάτρεψαν το Θεό, δεν μπόρεσαν να αμαρτήσουν;
Τι σημαίνει ΑΓΙΟΣΥΝΗ; Η απουσία της αμαρτίας!
Τι σημαίνει ΑΜΑΡΤΙΑ; Το να μην λατρεύεις τον Θεό σου!
Τι σημαίνει ΑΓΙΟΤΗΤΑ; Να ερωτεύεσαι τον γλυκύ Θεό σου!
Τόσο απλά είναι κι εμείς τα έχουμε κάνει τόσο δύσκολα.
Ένα πράγμα είναι που σας συγκινεί εσάς, για να στήσετε ένα σπίτι και μια οικογένεια. Όταν ερωτευτήκατε και θελήσατε να κάνετε το σπίτι σας, που το κτίσατε; Πάνω στα χρήματα που σας έφερνε ο σύντροφός σας; Πάνω στα διάφορα δημιουργήματα που σας έδινε; Πάνω σ’ αυτά που σας υποσχόταν; Ή πάνω στον έρωτα και στην αγάπη που νιώθατε ότι είχε απέναντι σας; Στον έρωτα.
Επομένως την ευτυχία του σπιτιού σας εσείς, που την στηρίξατε; Σε ειδικά δεδομένα ή σε καρδιακά έντονα ερωτικά αισθήματα; Σε ερωτικά αισθήματα. Νομίζετε ότι εσείς διαφέρετε από τον Θεό; Αφού είμαστε εικόνες Του.
Όπως πάντα αναζητάτε την αγάπη για να είσαστε ευτυχισμένοι, όπως πάντα αναζητάτε την γαλήνη της πραγματικής αγάπης για να νιώθετε ευτυχισμένοι, έτσι είναι και ο Θεός, γιατί εμείς είμαστε εικόνες Του και μέσα από τις εικόνες Του μπορείς να δεις τι θέλει ο Πλάστης μας. Τίποτα άλλο δεν ζητάει από τα πλάσματά Του παρά μόνο:
«Ελάτε κοντά Μου κι Εγώ θα σας δώσω αγιότητα. Θα σας πλημυρίσω από το Άγιο Μου Πνεύμα. Το μόνο που ζητώ από σένα, παιδί Μου, είναι να Μου δείξεις ότι Με αγαπάς και θεϊκά Με ερωτεύεσαι. Τότε Εγώ θα σου δώσω το υπέρτατο δώρο, το Άγιο Μου Πνεύμα. Και την ώρα που θα σου το δώσω, εσύ κι Εγώ θα γίνουμε ένα. Εγώ φώναξα: “Μείνατε εν εμοί, καγώ εν εμοί” (Ιωάν. 15,4).
Πολλοί δεν θα πιστέψετε, πως τόσο εύκολα μπορώ να χαρίσω το Άγιο Μου Πνεύμα. Αυτή είναι η πλάνη που προσπαθεί ο σατανάς να σας πείσει, ότι είμαι ένας Θεός σκληρός, απόμακρος, εύκολα θέλω να σας τιμωρήσω, εύκολα να σας καταδικάσω. Ποιος; Εγώ που σας δημιούργησα για να είσαστε ευτυχισμένοι; Ποιος; Εγώ που είμαι η πραγματική Μάνα, που είμαι ο πραγματικός Πατέρας σας;
Γι’ αυτό, αφήστε αυτό το ψεύτικο προσωπείο να φύγει, όποιος και αν το διδάσκει. Ακόμα και αν πνευματικοί αυτοί που διδάσκουν ότι Είμαι σκληρός και απάνθρωπος, να μην τους πιστεύετε. Δεν μιλούν για Μένα! Δεν Με ξέρουν αυτοί! Που Με γνώρισαν; Που γνώρισαν την αγάπη και την ευσπλαχνία Μου, για να μιλούν με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο, για το πιο ευσπλαχνικό πρόσωπο που είμαι Εγώ, η Μάνα σας και ο Πατέρας σας; Ελάτε, αγαπήστε Με, πιστέψτε Με και Εγώ θα σας δώσω το Άγιο Μου Πνεύμα».

    Θα μου πείτε: «Μα εσύ δεν μας λες ότι πρέπει να αποκτήσουμε πολλές αρετές;». Εκείνος φωνάζει από τον ουρανό: «Παιδιά Μου, οι αρετές είναι τα λουλούδια της αγάπης σας. Αυτά όμως τα λουλούδια της αγάπης σας, δεν σας τα ζητώ να τα κάνετε με την βία. Ποιος από εσάς θα ήθελε με την βία να του δώσει ο σύντροφος του ένα λουλουδάκι και να του πει πόσο την αγαπά; Το θέλετε εσείς; Όχι.  Τότε γιατί ζητάτε από Μένα κάτι, που δεν θέλω να το κάνετε με τη βία;
Εάν εσύ, γιέ Μου και κόρη Μου, Με αγαπήσεις από τα βάθη της καρδιάς σου, μόνη σου, μόνος σου παιδί Μου, δεν θα θέλεις να Με πικράνεις, γιατί την ώρα που θα επιχειρήσεις να Με πικράνεις, ήδη έχεις πικραθεί εσύ.
Κανένα παιδί δεν του αρέσει να πικραίνει την πολυαγαπημένη του Μάνα. Κανένα παιδάκι δεν θα ήθελε να βλέπει πληγωμένη τη μαμά του. Και συ, γιέ Μου και κόρη Μου, επειδή ξέρεις πόσο σε λατρεύω και σαν Μάνα σ’ αγαπώ, δεν θα θέλεις ποτέ να Με πικράνεις.
Γι’ αυτό και το πιο ωραίο δώρο που πάντα θα Μου χαρίζεις, όταν εσύ θα κάνεις τα μικρά ανθρώπινα λαθάκια στη ζωή σου, θα είναι η μετάνοια με ένα δάκρυ. Την ώρα που εσύ θα κάνεις το λάθος και θα λες: “Αχ, τι έκανα στον Πατέρα μου…”, εκείνη η στιγμή θα είναι το ωραιότερο δώρο, το λουλούδι που θα Μου χαρίζεις παιδί Μου. Και την ώρα που θα βλέπω στα χέρια Μου το δάκρυ της μετανοίας σου, τότε θα εκπέμπεται και θα πλημμυρίζει όλο τον ουρανό η ευωδία του έρωτα και της αγάπης σουΑυτά είναι που Μου αρέσουν!
Δεν σας ζητώ να κάνετε υπερβολικές θυσίες, που θα Μου λέτε: “Μα πως τώρα θα γονατίζω; Μα πως τώρα θα προσεύχομαι τόσο πολύ; Μα πως τώρα θα κάνω υπερβολικές νηστείες; Μα πως θα κάνω χίλια δυο, δήθεν να αρέσουν σε Μένα; ” Εμένα Μου αρέσει ότι κάνετε, να το κάνετε με αγάπη και έρωτα για Μένα. Μου αρκεί να κάνετε λίγα, αλλά να είναι γεμάτα αγάπη και έρωτα για Μένα. Μου αρκεί να Μου δίνετε πολύ λίγο, αλλά να το νιώθω ότι Με έχετε ερωτευτεί, ότι είμαι Εγώ ο Θεός σας, ο Θεός της καρδιάς σας.
Γι’ αυτό και Μου αρέσει μια προσευχή να Μου λέτε: “Θεέ της καρδιάς Μου, πλημμύρισε με με το θεϊκό Σου έρωτα και το Άγιο Σου Πνεύμα”. Τον θεϊκό έρωτα, παιδί Μου, ζήτησε Μου να σου δώσω, γιατί όταν θα σου τον δώσω, έτσι ερωτικά θα Με λατρέψεις. Και Εγώ την ώρα που θα δω την λατρεία σου, θα σου χαρίσω το υπέρτατο δώρο, το πανάγιο Μου Πνεύμα. Εκεί αρχίζει η αγιότητα!»

«Μη θαυμάζετε μόνο τους Αγίους Μου, να θαυμάζετε εάν εσείς έχετε την διάθεση να έλθετε κοντά στα ουράνια αδέλφια σας!»

«Αυτό το Άγιο Μου Πνεύμα θα σε φωτίσει να γίνεις εσύ μάνα, πιο γλυκιά μάνα. Εάν δεν έχετε το Άγιο Μου Πνεύμα, δεν θα καταλάβετε τι σημαίνει μάνα, τι σημαίνει πατέρας, τι σημαίνει παιδί, τι σημαίνει αγάπη, τι σημαίνει ευσπλαχνία.

Θέλω όλοι να βάλετε τον θρόνο Μου μέσα στα σπίτια σας. Δεν νοείται ένα σπίτι που να Μ’ αγαπά και να μην έχει εγκαταστημένο τον θρόνο Μου, το εικονοστάσι, που εκεί όλη σαν οικογένεια θα ικετεύετε το Θεό της καρδιάς σας.
Σ’ αυτόν τον θρόνο Εγώ θα εγκαταστήσω άγγελο φύλακα του σπιτιού σας. Αυτόν που εσείς διώξατε, όταν θελήσατε να καταργήσετε τον θρόνο Μου και να φτιάξετε έναν άλλο θρόνο, τον θρόνο του Εωσφόρου, την τηλεόραση, γιατί στο κάθε σπίτι σήμερα με λύπη βλέπω εγκαταστημένο τον θρόνο του σατανά και δίπλα άγρυπνο φρουρό έναν δαίμονα να «φυλάει» το σπίτι σας δίπλα από την τηλεόραση! Κατόρθωσε ο σατανάς, αντί τα θεϊκά Μου λόγια να μπαίνουν στις καρδιές σας, να σας μεταδίδει μέσα από αυτήν ότι είναι μίσος, ότι είναι φόνος, ότι είναι κακία, ότι είναι ανηθικότητα, ότι είναι ελεεινά πράγματα.
 Διαλέξετε εσείς, παιδιά Μου, τι θέλετε, σε ποιανού αγκαλιά θέλετε να βρεθείτε, σε ποιανού καρδιά θέλετε να βρεθείτε. Διαλέξτε! Εγώ είμαι Θεός που ότι κάνει το παιδί Μου, θέλω να το κάνει με την θέληση του. Αν όμως επιλέξεις, παιδί Μου, την αγκαλιά του Εωσφόρου, που τώρα νομίζεις ότι είναι ευχάριστη, αργότερα θα καταλάβεις πόσο πικρή θα είναι για σένα. Τότε Εγώ θα πρέπει να φύγω και να βγάλω τον Άγγελο Μου, τον φύλακα του σπιτιού μέσα από το σπίτι σας και θα μείνει αυτό το σπίτι χωρίς την δική Μου παρουσία…
Αν όμως εσύ επιλέξεις Εμένα, τον άλλο θρόνο πρέπει να τον βγάλεις. Πρέπει να τον βγάλεις, παιδί μου!!! Θέλω να το καταλάβεις!!! Μακάρι να μπορούσες να τον ελέγξεις και να ακούσεις κάτι ωραίο, κάτι απλό. Όμως δεν κατορθώνετε να τον ελέγξετε και κατορθώνει ο Εωσφόρος μέσα στα καλά να περνάει και όλα τα σατανικά. Κάνετε τον σταυρό σας έξω από το σπίτι για να μην μπει ο σατανάς και όμως έχετε ανοίξει μυστική πόρτα, για να μπαίνει όποτε θέλει και να κυριαρχεί στις δικές σας τις καρδιές.
Γι’ αυτό, αν θέλετε να αγιάσετε, αν θέλετε να σας χαρίσω το Άγιο Μου Πνεύμα, το πρώτο που σας ζητάω είναι να Με αγαπήσετε. Είδατε κανέναν άνθρωπο να αγαπάει κάποιον και να μην έχει την φωτογραφία του; Είδατε μια μάνα να μην έχει την φωτογραφία των παιδιών της; Είδατε μια μάνα να μην έχει την φωτογραφία των αγαπημένων της σπλάχνων; Αλλά είδατε και κανένα παιδί, που αγαπά υπερβολικά τον πατέρα και την μάνα του να μην έχει την φωτογραφία της μάνας του και του πατέρα του;
Εγώ, παιδιά Μου, δεν χρειάζεται να Με ρωτήσετε αν έχω τις φωτογραφίες τις δικές σας, γιατί εδώ στην καρδιά Μου σας έχω. Εγώ όμως σας ρωτώ:
Που είναι οι φωτογραφίες οι δικές Μου; Που είναι η φωτογραφία του Γιού Μου; Που είναι η φωτογραφία του συμβόλου της υπέρτατης θυσίας, που είναι ο σταυρός; Που είναι οι φωτογραφίες όλων εκείνων, που βρίσκονται δίπλα Μου σαν άγγελοι, γιατί αγωνίστηκαν σαν άγγελοι στη γη και τώρα αγιασμένοι είναι στο ουράνιο Βασίλειο; Που είναι οι εικόνες; Αν τις τοποθετήσετε, τις βάζατε σε μια άκρη και αν φτιάχνετε εικονοστάσι, το φτιάχνετε εκεί που δεν χρειάζεται να σας κόψει κανένα ωραίο σημείο, γιατί θεωρείτε όλα τα άλλα πολυτιμότερα πράγματα μέσα στο σπίτι!
Ακόμα και τον θρόνο του σατανά σε περίοπτη θέση τον έχετε τοποθετήσει.Όμως, που είναι το εικονοστάσι Μου, που θα έπρεπε να μπαίνετε και να βγαίνετε, να Με θυμάστε και Εγώ να σας ευλογώ; Κάθε φορά που Με φωνάζεις “Πατέρα”, Εγώ σε φωνάζω “γιέ Μου”. Κάθε φορά που Με φωνάζεις “Αγαπημένε μου”, Εγώ σε φωνάζω “λατρεμένο Μου παιδί”. Κάθε φορά που Με φωνάζεις “Βασιλιά της καρδιάς Μου ”, Εγώ σε φωνάζω “βασίλισσα Μου, βασιλιά Μου”. Κάθε φορά που αφήνεις την καρδιά σου να σηκώσει την ευωδία της στον ουρανό, Εγώ, παιδί Μου, πλημμυρίζω με το Άγιο Μου Πνεύμα το σπίτι, τον σύντροφό σου και τα παιδιά σου.
Πρέπει λοιπόν μόνοι σας να διαλέξετε αν θέλετε την αγιοσύνη.
Μην θαυμάζετε τους Αγίους Μου, που άγιασαν και είναι δίπλα Μου στο ουράνιο Βασίλειο. Να θαυμάζετε εάν εσείς έχετε την διάθεση να έλθετε κοντά στα αδέλφια σας που βρίσκονται στον ουρανό, γιατί τα αδέλφια σας αυτά, ήτανε σαν και εσάς κάποτε. Εσείς ήσαστε άνθρωποι και εκείνοι ήτανε άνθρωποι. Εκείνα τα παιδιά δεν θέλουν να τους αποκαλείτε αγίους, αλλά θέλουν να τους αποκαλείτε αδέλφια σας, γιατί είναι παιδιά μέσα από την ανθρώπινη δημιουργία. Άνθρωποι ήταν και εκείνοι και το μόνο που θέλουν είναι να νιώθουν την δικιά σας αγωνία. Νομίζετε ότι άγιασαν στον ουρανό και ξεχάστηκαν και τώρα πλέον δεν σας φροντίζουν; Λάθος!
Όλα Μου τα ουράνια παιδιά έχουν την ίδια φροντίδα, γιατί μια αγωνία έχουν οι Άγιοι Μου στον ουρανό: Τα αδέλφια τους στη γη να έλθουν και αυτά κοντά τους! Να είμαστε η μεγάλη παγκόσμια οικογένεια!
Γι’ αυτό και τους στέλλω συνέχεια στη γη, να βρίσκονται ανάμεσα σας, να σας τονώνουν, να σας δυναμώνουν, να σας παρηγορούν, να σας κρατούν από το χέρι, να σας σηκώνουν όταν πέφτετε, να σας παρηγορούν όταν θλίβεστε. Και αυτό το κάνουν μόνο για έναν λόγο: Να μην χαθείτε από την καρδιά Μου, γιατί εκείνα δεν βγήκαν ποτέ από την καρδιά Μου. Εσείς όμως μπαινοβγαίνετε, παιδιά Μου…»

 «Η ευγένεια της ψυχής ανοίγει την πύλη της αγιοσύνης»

«Σήμερα λοιπόν σας ρωτώ: Θέλετε να σας αγιάσω; Ναι. Τότε γίνετε εκεί που είστε οι καλύτεροι. Είσαι μάνα; Γίνε καλή μάνα. Αν θέλεις να γίνεις καλή μάνα, ξέρεις τι θα προσέξεις; Να είσαι πρώτα-πρώτα γαλήνια και ειρηνική, γιατί Εγώ θέλω οι μάνες να χαρίζουν στα παιδιά τους ειρήνη. Το ωραιότερο δώρο που θα μπορούσαν να δώσουν οι μάνες στα παιδιά τους είναι ένα πράγμα, ειρήνη. Να ειρηνεύουν τους λογισμούς τους, τη ζωή τους, σε όλες τις πράξεις της ανθρώπινης τους επιβίωσης. Χαρίστε τους την ειρήνη. Αλλά πως θα τους χαρίσετε την ειρήνη, αν εσείς οι μάνες δεν είσαστε ειρηνικές; Αν εσείς δεν φροντίζετε το στόμα σας και το χρησιμοποιείτε για να εκφράζεται αυτό που σκέφτεται άσχημα ο νους σας, τότε σαφώς δεν φέρνει ειρήνη. Η υπόθεση της ειρήνης είναι υπόθεση καρδιάς, νου και στόματος. Εάν στην καρδιά έχεις αγάπη, το μυαλό πάντα σκέφτεται ωραία πράγματα και απλά. Δεν σκέφτεται κρίσεις, δεν σκέφτεται συκοφαντίες, δεν σκέφτεται τι έκανε ο ένας και ο άλλος.
Η ευγένεια, που αυτήν ζητάω από εσάς, αυτό προϋποθέτει, να μην ασχολείσαι με τους άλλους. Θέλω με λίγα λόγια, παιδιά Μου, να σας πω να είστε ευγενικοί.
Η αγιότητα δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια θεϊκή ευγένεια!
Είδατε κανέναν ευγενικό ποτέ, να είναι προπετής και θρασύς;
Είδατε κανέναν ευγενικό ποτέ, να ασχολείται με την συκοφαντία για τον ένα και τον άλλο;
Είδατε κανέναν ευγενικό ποτέ, να λέει πράγματα και να δημιουργεί ταραχή;
Είδατε ποτέ κανέναν ευγενικό, να είναι πεισματάρης;
Είδατε ποτέ κανέναν ευγενικό, να θέλει να στεναχωρήσει τον διπλανό του;
Είδατε ποτέ κανέναν ευγενικό, να μην δίνει χαρά στον διπλανό του;
Τι σας ζητώ λοιπόν; Αν μπορούσα να πω μια λέξη για να την θυμάστε στον δρόμο που σήμερα θα ξεκινήσετε για να φτάσετε σε Μένα, τον δρόμο της αγιότητος, θα ήταν:
Με θεϊκό έρωτα αναζητήστε, ευγενικά Μου παιδιά, το Θεό Πατέρα σας”. Να θυμάστε δυο πράγματα: Αυτό που θα σας φέρει κοντά Μου είναι μόνο ο έρωτας σας, η αγάπη σας. Αλλά αυτό που θα σας διακρίνει και θα Με κάνει να χαίρομαι και να σας δίνω πλούσια το Άγιο Μου Πνεύμα, θα είναι μονάχα η ευγένεια της ψυχής σας».
Θα το θυμάστε αυτό; Να είστε ευγενικοί και θα ανοίξετε την πόρτα της ευλογίας, την πόρτα του Αγίου Πνεύματος, την πόρτα της θέωσης, την πόρτα της αγιοσύνης, γιατί όλα τα υπόλοιπα θα τα κάνει ο Θεός. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο. Μόνο αυτό, να Του παραδοθούμε πλήρως, όπως παραδίδεται ένα βρέφος στην αγκαλιά της μάνας του και να θέλουμε να Τον ευχαριστούμε τον Πατέρα και την Μάνα μας την ουράνια, τον Θεό της αγάπης, με το να είμαστε πάντα στη ζωή μας ευγενικοί.
Να θυμάστε η ευγένεια είναι η κορυφαία αρετή. Είναι η βάση που ο άνθρωπος πετάει στον ουρανό. Είναι η βάση της καρδιάς που εκεί έρχεται να τον συναντήσει ο Θεός. Τον ευγενικό άνθρωπο τον λατρεύει ο Θεός!

Επίλογος

Εύχομαι ο Θεός σήμερα να σας ευλογήσει όλους, να σας χαρίσει πλούσια το πανάγιο Του Πνεύμα. Και εσείς να μην ξεχνάτε ποτέ να ζείτε με θεϊκό έρωτα και ευγένεια. Να είστε ευγενικοί στη ζωή σας. Και για να είστε ευγενικοί να μην ξεχνάτε ποτέ τι θα λέει το στόμα σας, γιατί την καρδιά σας και το μυαλό σας κανείς δεν τα ξέρει. Μόνο ο Θεός τα ξέρει. Από το στόμα σας θα φαίνεται εάν είστε ευγενείς ή αγενείς, άγιοι ή αμαρτωλοί, αν είστε με το Θεό ή με τον σατανά, αν ονειρεύεστε το Θεό ή αν ονειρεύεστε τα σκοτάδια, αν θέλετε να είστε άγγελοι ή να είσαστε δαίμονες. Από το στόμα φαίνονται αυτά.
Εύχομαι ο Θεός να σας ευλογήσει όλους και μέσα στον θεϊκό έρωτα, με τον οποίο εύχομαι ο Θεός να πλημμυρίσει τις καρδιές σας, να γίνετε οι πιο ευγενικοί άνθρωποι, που ο Θεός θα λέει:
«Αχ, αυτά είναι τα παιδιά Μου!» Να Του δίνουμε τη χαρά ο Θεός να χαίρεται που μας βλέπει, όπως λέει η μάνα: «Αχ, ήλθε η κόρη μου! Ήλθε ο γιός μου! Ήλθε το εγγονάκι μου!»
Δείτε τι χαρά κάνει! Το ίδιο να λέει και ο Θεός: «Αχ, αυτή είναι η κόρη Μου! Αυτός είναι ο γιός Μου!», γιατί θα νιώθει ότι Τον λατρεύουμε  και Τον αγαπάμε.  

Ο Θεός να σας ευλογεί όλους! Αμήν.
                 

  Κήρυγμα πατρός Ελπιδίου (Κυριακή Αγίων Πάντων

 2014)