Μηνύματα φωτός

-Ευτυχισμένος αυτός που γνωρίζει,τι είναι αγάπη προς τον Ιησού Χριστό και περιφρονεί τον εαυτόν του χάριν αυτής της αγάπης.
-Αγάπησε ψυχή ολόθερμα τον Ιησού Χριστό.Αυτόν να θεωρείς φίλο σου,Αυτόν,που έστω και αν όλοι σε εγκαταλείψουν,δεν θα σε αφήσει ποτέ,ούτε θα επιτρέψει να καταστραφείς.
-Αν σε κάθε σου ανάγκη επικαλείσαι τον Ιησού Χριστό,θα Τον έχεις πάντοτε κοντά σου.Αν ο Χριστός είναι μαζί σου,κανείς εχθρός δεν μπορεί να σε βλάψει.
-Να είσαι ταπεινός και ειρηνικός και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου
-Να είσαι ευσεβής και πράος και ο Ιησούς Χριστός θα είναι μαζί σου.
-Κάνε τον Ιησού Χριστό βασιλιά της καρδιάς σου και θα είσαι πάντα ευτυχισμένος.

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Ο χρυσός κανόνας της γαλήνης


Σήμερα το Ευαγγέλιο μιλάει για ένα πολύ σημαντικό θέμα, για τις σχέσεις των ανθρώπων. Ο Θεός ξέρει ότι όλοι εμείς, τα παιδιά Του, πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε πολλά πράγματα, τα οποία έχουν σχέση πολύ με την ειρήνη της ψυχής μας, με την γαλήνη της καρδιάς μας, με την σωστή σχέση μας με τους συνανθρώπους μας.
Τότε ξέρετε τι κάνει; Επεμβαίνει ο Θεός Πατέρας, όπως επεμβαίνετε εσείς στα παιδιά σας. Πόσες φορές δεν επεμβαίνει η μάνα στο παιδί της να το κατευθύνει και του λέει: «Παιδί μου, αυτό να το κάνεις, είναι καλό. Το άλλο μην το κάνεις, είναι κακό». Το ίδιο δεν κάνει και ο πατέρας; Ναι.

Αυτός είναι ο ρόλος των γονιών, να επεμβαίνουν στα παιδιά τους καθοδηγητικά, ώστε εκείνα στην μελλοντική τους πορεία να έχουν πάντα ειρήνη στη ψυχή και γαλήνη στην καρδιά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να το κατανοήσουμε.

Το πιο δυσεύρετο πράγμα σήμερα είναι η γαλήνη στους ανθρώπους

  Αυτό που λείπει σήμερα από τους ανθρώπους είναι η γαλήνη. Αποκτήσαμε πολλά πράγματα, σπίτια, αυτοκίνητα, χρήματα, ότι θέλουμε. Αλλά ποτέ δεν αγωνιστήκαμε για την γαλήνη της ψυχής, με αποτέλεσμα ο σατανάς εύκολα να πειράζει τους ανθρώπους, εχθρούς και φίλους. Και έτσι αυτή την στιγμή να βρισκόμαστε πάλι στην ίδια κατάσταση από την οποία αρχίσαμε. Είναι πολύ σημαντικό κανείς να αναζητάει πρώτα την ειρήνη της ψυχής και την γαλήνη της καρδιάς, γιατί χωρίς αυτά δεν μπορεί ο άνθρωπος να σταθεί στη γη.
Θα σας αναφέρω απλά παραδείγματα:
Πες ότι αυτή τη στιγμή έχεις χρήματα, έχεις το σπίτι σου, αλλά δεν έχεις γαλήνη. Είσαι συνέχεια σε άγχος και σε ταραχή. Είσαι ευτυχισμένος; 
Πες ότι βρήκες έναν σύντροφο, όπως τον ονειρευόσουν, δηλαδή να σου
προσφέρει όλες τις δυνατότητες, αλλά εσύ όμως δεν του χαρίζεις ειρήνη και δεν σου δίνει ειρήνη. Είσαι ευτυχισμένος;   
Πες ότι βρήκες μια δουλειά, που μέσα σ’ αυτήν οι συμπεριφορές των ανθρώπων δεν είναι οι σωστές. Παίρνεις μεν κάποια χρήματα, αλλά αυτά από τον πόνο και την στεναχώρια σου, γίνονται μαύρα χρήματα. Είσαι ευτυχισμένος; Όχι.  
Επομένως, για να μην επεκτείνουμε το θέμα μακρύτερα, είναι φυσικό κανείς να σκέφτεται πως ότι κάνει, πρέπει να το κάνει έτσι, ώστε να μην χάνει από μέσα του την γαλήνη.
Μια ψυχή γαληνεμένη είναι χαρούμενη, βγάζει χαρά και αυτό φαίνεται στο πρόσωπο, φαίνεται στην ευτυχία του, μεταδίδει την χαρά. Η χαρά είναι σαν την ζεστασιά. Μέσα στο κρύο τουρτουρίζουμε, ψάχνουμε μια σόμπα να ζεσταθούμε, ένα ζεστό σπίτι για να μείνουμε κι εκεί χαρούμενοι να αναφωνήσουμε: «Αχ, τι ωραία που είναι εδώ μέσα!» Φανταστείτε λοιπόν να ζείτε μέσα σ’ έναν τέτοιο κόσμο, γεμάτο ταραχή και αγωνία και εσύ να μην έχεις γαλήνη. Είναι σαν να μην ζεις.

Οι όροι του Χρυσού Κανόνα της γαλήνης

Γι’ αυτό λοιπόν ο Θεός βάζει σαν Πατέρας και Μάνα τους όρους της γαλήνης: «Θέλεις, παιδί Μου, να είσαι γαληνεμένος; Θέλεις να είσαι ειρηνικός; Θέλεις να είσαι ευτυχισμένος; Εγώ θα σου πω έναν κανόνα, που μέσα σ’ αυτόν κρύβεται όλη η σοφία της ευτυχίας».
Θα μπορούσε κανείς να Τον ρωτήσει: «Ποιος είναι αυτός ο κανόνας Πατέρα μου;» Κι Εκείνος μας απαντά: «Ότι θέλετε να σας κάνουν οι άνθρωποι, να κάνετε κι εσείς σ’ αυτούς».
Θέλεις να σου λένε ψέματα; Όχι. Τότε μην λέγεις και εσύ σ’ αυτούς. Θέλεις να σε συκοφαντεί ο άλλος; Όχι, δεν το θέλω. Τότε μην συκοφαντείς κι εσύ. Θέλεις ο άλλος να σε βλαστημά; Όχι. Τότε μην βλαστημάς κι εσύ τον άλλο. Θέλεις να σε κατακρίνει κάποιος; Όχι. Τότε μην κατακρίνεις κι εσύ τους άλλους. Θέλεις ο άλλος να μην σε σέβεται καθόλου; Όχι. Τότε κι εσύ να έχεις σεβασμό στους άλλους.
Βλέπετε ότι όλη η ιστορία βρίσκεται στο τι εμείς θέλουμε. Θέλεις αγάπη; Τότε δίνε αγάπη. Θέλεις χαρά; Δίνε τότε χαρά. Θέλεις καλά λόγια ν’ ακούς; Λέγε κι εσύ καλά λόγια. Μα όλο το μυστήριο της ταραχής που επικρατεί πάνω στους ανθρώπους, ξέρετε που οφείλεται; Στην λάθος σχέση γιατί δίνουμε πράγματα που εμείς δεν τα θέλουμε και το κάνουμε για να στεναχωρήσουμε τους άλλους.
Αυτός λέγεται Χρυσός Κανόνας της γαλήνης, τον οποίο θα σας τον ξαναπώ απλά:Αν θέλετε να είσαστε ευτυχισμένοι, να κάνετε στους άλλους ανθρώπους, ότι θέλετε αυτοί να κάνουν σε εσάς. Θέλετε αγάπη να σας δίνουν; Να δίνετε αγάπη. Θέλετε ευσπλαχνία να σας δίνουν; Να δίνετε κι εσείς ευσπλαχνία. Θέλετε να είναι οικτίρμονες σε εσάς; Να είστε κι εσείς οικτίρμονες σ’ εκείνους.
Δεν είναι όμορφος αυτός ο κανόνας; Ναι. Τι ωραία, μέσα σε μία φράση κρύβεται το μυστήριο της ευτυχίας του ανθρώπου!
Πρέπει όμως και συ μητέρα αυτά να τα διδάξεις στο παιδί σου με απλότητα και να του πεις: «Παιδί μου, ο ουράνιος Πατέρας μας, μας μίλησε και είπε μια φράση πολύ ωραία». Πρέπει όμως πρώτα εσύ μητέρα να την ζήσεις, για να την μεταδώσεις σ’ αυτό, όταν με αγωνία θα σε ρωτήσει: «Τι λέει μαμά ο ουράνιος μας Πατέρας;» «Είπε, παιδί μου πως, ότι θέλουμε να μας κάνουν οι άλλοι, αυτό πρέπει κι εμείς να κάνουμε στους άλλους. Όπως θέλουμε να συμπεριφέρονται οι άλλοι σε εμάς, έτσι πρέπει κι εμείς να συμπεριφερόμαστε στους άλλους. Δηλαδή με αγάπη, με κατανόηση, με ευσπλαχνία».
Τρία πράγματα ζητάει από εμάς ο Θεός.  Ο άνθρωπος είναι σώμα και ψυχή και το ξέρετε πολύ καλά όλοι σας. Αλλά η ψυχή του, όπως και το σώμα, έχει νου, καρδιά και πνεύμα. Ο νους ζητάει μία κατανόηση. Γι’ αυτό πολλές φορές λέμε στον άλλο: «Κατάλαβε τι σου λέω». Όλα αυτά που συμβαίνουν μεταξύ μας προέρχονται από μία ασυνεννοησία. Αυτό δεν είναι η βάση; Γι’ αυτό πολλές φορές μιλάμε στον άλλο και του λέμε: «Άνθρωπε μου, σου μιλάω και σου εξηγάω, γιατί δεν καταλαβαίνεις;» Το πρόβλημά μας είναι ότι και εκείνος βέβαια δεν θέλει να καταλάβει, αλλά κι εμείς πολλές φορές δεν θέλουμε να καταλάβουμε. Γι’ αυτό, είναι μεγάλη υπόθεση να σταυρώνουμε το μυαλό μας και να λέμε: «Θεέ μου, βάζε μας νου δικό Σου, για να σκεφτόμαστε όπως σκέφτεσαι Εσύ, με κατανόηση».
Μετά σταύρωνε την καρδιά σου και λέγε: «Θεέ μου, δίνε μου μέσα στην καρδιά, αυτό που έχεις Εσύ μέσα στην δικιά Σου την καρδιά». Ξέρετε τι έχει ο Θεός μέσα στην καρδιά Του; Μια απέραντη αγάπη για τον καθένα! Μια απόλυτη συμπόνια! Μια απέραντη ευσπλαχνία! Σταύρωνε την καρδιά σου για να έχει απέραντη αγάπη και ευσπλαχνία.
Τότε το πνεύμα σου θα έχει γαλήνη, θα έχει ειρήνη, αυτά που έχει ο ίδιος ο Θεός.
Προηγουμένως στον όρθρο έψαλλαν οι ψάλτες: «Ο Βασιλεύς της ειρήνης». Και ο παπάς πάλι μέσα στον όρθρο λέει την εξής ευχή: «Συ δε ει ο Βασιλεύς της ειρήνης και Σωτήρ των ψυχών ημών».
Είναι μεγάλο πράγμα η ειρήνη! Η ειρήνη κάνει μια οικογένεια ευτυχισμένη! Κάνει ευτυχισμένους τους συζύγους! Κάνει ευτυχισμένα τα παιδιά! Κάνει ευτυχισμένες κοινωνίες!
Αλλά για να αποκτήσουμε αυτήν την ειρήνη, πρέπει να κατανοήσουμε αυτόν τον μεγάλο Χρυσό Κανόνα, που είναι μόνο μία φράση, μα τόσο δυνατή: «Όπως θέλεις να σου συμπεριφέρονται οι άνθρωποι, έτσι κι εσύ να συμπεριφέρεσαι στους άλλους». Όλοι θέλουμε να μας συμπεριφέρονται ωραία. Όλοι θέλουμε να μας αγαπούν. Αυτό που ζητάμε λοιπόν εμείς, να το κάνουμε και στους άλλους.

Ο Χρυσός Κανόνας στη σχέση μας με το Θεό

Όμως για να εφαρμόσεις αυτόν τον Χρυσό Κανόνα που λέει: «Καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, και υμείς ποιείτε αυτοίς ομοίως» (Λουκ. 6:31), πρέπει πρώτα να καταλάβεις έναν άλλον Χρυσό Κανόνα. Ξέρετε ποιόν; Τον Χρυσό Κανόνα στη σχέση σου με το Θεό σου! Γιατί αυτόν τον Χρυσό Κανόνα τον δίδαξε ο ουράνιος Πατέρας.

Αυτός λοιπόν ο ίδιος ο Θεός έβαλε πρώτα τον Χρυσό Κανόνα ανάμεσα στην σχέση του Ίδιου με μένα, με σένα και με τον καθένα. Είναι ο Χρυσός Κανόνας του Θεού με το παιδί Του! Και αυτόν σήμερα τον ερμήνευσε ο Απόστολος Παύλος στο σημερινό Αποστολικό ανάγνωσμα. Ίσως να μην προσέξατε τα λόγια του Αποστόλου. Δείτε τι λέει σήμερα: «Υμείς εστέ ναός Θεού ζώντος» (Β΄ Κορ. 6:16). Δηλαδή λέει ο Θεός: «Παιδιά Μου, δεν είστε απλά σώματα. Δεν είστε απλές ψυχούλες. Για Μένα η ψυχή σας είναι η χαρά Μου! Είναι η καρδιά Μου! Πως φωνάζεις μάνα το παιδί σου; Καρδιά Μου! Βασιλιά Μου! Χαρά μου! Θησαυρέ μου!” Αυτά δεν λες στο παιδί σου; Μα και συ γιέ Μου και συ κόρη Μου, για Μένα το Θεό σου είστε τα παιδιά Μου»!

Δείτε τι λέει παρακάτω ο Απόστολος Παύλος: «Είπεν ο Θεός ότι ενοικήσω εν αυτοίς και εμπεριπατήσω, και έσομαι αυτών Θεός, και αυτοί έσονταί μοι λαός». (Β΄ Κορ. 6:16) Δηλαδή λέει ο Θεός: «Παιδιά Μου, είστε ναός του Θεού και Εγώ θέλω να μπω στην καρδιά σας! Να περπατήσω μέσα στη ψυχή σας! Θέλω να σας αγκαλιάσω σφιχτά, όπως αγκαλιάζει η μάνα το μωρό, όπως αγκαλιάζει ο πατέρας τον γιο! Εγώ θέλω να Με αναγνωρίσετε δικός σας Πατέρα!».
Προσέξτε τι λέει στην συνέχεια ο Απόστολος Παύλος: «Λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθαι, καγώ εισδέξομαι υμάς». (Β΄ Κορ. 6:17) Δηλαδή, μας λέει με απλά λόγια ο Θεός: «Θέλετε, παιδιά Μου, Εγώ να περπατήσω στην καρδιά σας; Θέλετε Εγώ να γίνω ένα με εσάς; Ένα μόνο πράγμα σας παρακαλώ: καθαρίστε την καρδιά σας, γιατί Εγώ είμαι Θεός Άγιος, πεντακάθαρος. Θέλω Εγώ ο ταπεινός, να μπω σε μια ταπεινή καρδιά. Θέλω Εγώ ο Άγιος, να μπω μέσα σε μια αγία καρδιά. Θέλω Εγώ ο γεμάτος αγάπη Θεός, να μπω σε μια καρδιά που έχει αγάπη.
Γι’ αυτό το λόγο ξεχωρίσετε, φύγετε από κάθε τι κακό γίνεται, γιατί το κακό σας μολύνει και καταστρέφει τη ψυχή σας, καταστρέφει αυτόν τον ναό του Θεού του ζώντος. Όταν θα αγωνιστείτε και θα φύγετε μακριά και γίνετε καθαροί μέσα στην καρδιά σας, όσοι τα πιστεύουν αυτά, θα γίνουν ένα με το Θεό τους».
Δείτε τώρα τι λέει στη συνέχεια ο Απόστολος Παύλος: «Και έσομαι υμίν εις Πατέρα, και υμείς έσεσθε μοι εις υιούς και θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ» (Β΄ Κορ. 6:18). Δηλαδή, λέει με απλά λόγια ο Θεός: «Τότε αφού θα αγωνιστείτε έτσι, Εγώ θα είμαι ο Πατέρας της καρδιάς σας και εσείς θα είστε τα παιδιά Μου! Θα είστε οι κόρες Μου και οι γιοί Μου»!
Να ένας άλλος πολύ γλυκός κανόνας, πολύ τρυφερός, πολύ στοργικός εκ μέρους του Θεού! Δείτε τι έλεγε σε κάποια άλλη στιγμή ο ίδιος ο Χριστός: «Παιδιά Μου, σας λατρεύω τόσο πολύ, που σας ζητάω μια χάρη:  Μείνατε εν εμοί καγώ εν υμίν. Θέλω Εγώ να έλθω να μείνω στην καρδιά σας και εσείς να μείνετε στην καρδιά Μου. Εγώ στην δικιά σας την καρδιά κι εσείς στην δικιά Μου την καρδιά. Αλλά για να το πετύχετε αυτό, ένα πράγμα πρέπει να κάνετε: Να Με πιστέψετε, ότι είμαι ο Πατέρας σας!»
Το παιδί σου μπορεί να σε πιστέψει αν δεν είσαι ο πατέρας του και η μάνα του; Ακούει το παιδί τον οποιοδήποτε άντρα και γυναίκα; Όχι. Ποιούς ακούει το παιδί πάντα; Την μαμά του και τον μπαμπά του!
Αυτό το πράγμα είναι το μεγαλείο του Θεού! Ακούστε Τον τι λέει:  «Εγώ είμαι ο Πατέρας σας! Εγώ είμαι η Μάνα σας! Εγώ σας γέννησα! Και σας ζητάω να Μου το λέτε, να Μου το φωνάζετε: “Πατέρα μου”. Τότε Εγώ έχω το δικαίωμα να αγκαλιάσω τον γιό Μου, να αγκαλιάσω την κόρη Μου και να μεταδώσω την χάρη της αγιοσύνης.
Όποιος ακουμπάει στην αγκαλιά Μου, Εγώ από την αθωότητα της αγιοσύνης Μου, θα τον πλημμυρίσω και θα γίνει αθώος. Όποιος στην καρδιά Μου θα έλθει να ακουμπήσει και θα Με φωνάξει “Πατέρα”, Εγώ μέσα από την καρδιά Μου θα βγάλω την άπειρη ευσπλαχνία, για να τον περιτυλίξω. Όποιος θα δεχτεί αυτήν την άπειρη ευσπλαχνία στην καρδιά του, αφού πρώτα δεχτεί να μείνει μέσα στην καρδιά Μου, τότε αυτός θα είναι το δικό Μου το παιδί, ο δικός Μου γιός, το δικό Μου κοριτσάκι κι Εγώ θα είμαι ο δικός Του Πατέρας, που θα τον αναζητά.
Θέλω, παιδιά Μου, ένα πράγμα να σας πω: Μην πιστεύετε τον σατανά, που σας πείθει λέγοντας, πως Εγώ είμαι σκληρός, πως Εγώ είμαι βάναυσος, πως Εγώ είμαι τιμωρός! Μόνο ένας συκοφάντης εχθρός θα μπορούσε να μιλήσει έτσι για Μένα, την άπειρη ευσπλαχνία, ότι είμαι τιμωρός και σκληρός απέναντι στα παιδιά Μου! Ότι ήλθα στη γη μόνο και μόνο για να τιμωρήσω τα παιδιά Μου! Λάθος είναι αυτά. Γι’ αυτό εσείς να μην ακούτε εκείνον, αλλά να εμπιστευτείτε Εμένα. Εκείνον να τον βάλετε μακριά και να έλθετε σε Μένα κοντά. Τότε αρχίζει η δική σας ευτυχία! Τότε θα έχετε χαρά! Τότε θα έχετε γαλήνη! Τότε θα έχετε ειρήνη!
Όποιος λοιπόν από εσάς θέλει να έχει γαλήνη, θέλει να έχει ειρήνη, δεν έχει τίποτα άλλο να κάνει, παρά να Με πιστέψει σαν τον Πατέρα του και να εφαρμόσει αυτήν την παράκληση που δίνω σε όλα Μου τα παιδιά. Θα την ξαναπώ αυτήν την παράκληση, γιατί πρέπει να την μάθετε, πρέπει να την πείτε στα παιδιά σας, πρέπει αυτή να κυκλοφορεί κάθε μέρα μέσα στο σπίτι σας: “Όπως θέλετε να σας συμπεριφέρονται οι άνθρωποι, έτσι κι εσείς να συμπεριφέρεστε στους άλλους”. Αυτός είναι ο Χρυσός Κανόνας της αγάπης».
Όλοι μας θέλουμε να μας δίνουν αγάπη, να μας δίνουν συμπόνια, να μας δίνουν κατανόηση, να μας δίνουν ευσπλαχνία. Αυτά όμως να τα δίνετε κι εσείς στους άλλους. Τότε θα δείτε ότι όλα θα αλλάξουν. Μέσα στο σπίτι σαν οικογένεια θα επικρατεί γαλήνη, γιατί πρώτα απ’ όλα θα καταλαβαίνεις τον σύντροφό σου και εκείνος θα σε καταλαβαίνει. Δεύτερον, θα του δίνεις αγάπη. Μα κι εκείνος θα σου δίνει. Τρίτον, θα γονατίζεις και θα προσεύχεσαι γι’ αυτόν. Κι εκείνος θα προσεύχεται για σένα.

Αναζητάς με  νοσταλγία την γαλήνη;

Σήμερα δείτε τι μεγάλο λάθος κάνουμε. Θα σας το πω με ένα παράδειγμα: Όταν διψάς, δεν πας στην βρύση να την ανοίξεις και να πιείς νερό; Χωρίς αυτό δεν μπορείς να σταθείς. Εάν λοιπόν διψάς την γαλήνη και την ειρήνη, πρέπει να ανοίξεις την βρύση του θείου ελέους. Και αυτό ανοίγει με την προσευχή, ένα πράγμα που είναι πλέον ξεχασμένο από τους χριστιανούς. Περιμένουν μια φορά το πρωί, εάν το θυμηθούν, για να προσευχηθούν και ίσως το βράδυ να πουν γρήγορα ένα «Πάτερ ημών…». Αυτό είναι το λάθος μας. Και ξέρετε γιατί την κάνουμε γρήγορα; Ξέρετε γιατί δεν προσευχόμαστε; Απλούστατα γιατί δεν πιστεύουμε. Αν πίστευες ότι ο Θεός Πατέρας σε ακούει, αν πίστευες ότι εσύ είσαι το κοριτσάκι Του και εσύ το αγοράκι Του, κι Εκείνος είναι ο γλυκός μας Πατέρας, θα άνοιγες την καρδιά σου, να την αφήσεις να πλημμυρίσει πρώτα από την αγάπη σου σ’ Εκείνον και μετά να ακούσεις τα δικά Του λόγια, που σε λατρεύουν, που σ’ αγαπούν, που σε αγκαλιάζουν και που για χάρη σου έστειλε τον Γιό Του στη γη να γίνει άνθρωπος και να σταυρωθεί για να σωθείς εσύ.   
Σήμερα λοιπόν, για να τελειώσω, το ερώτημα είναι μεγάλο: Θέλετε να έχετε γαλήνη; Θέλετε να έχετε ειρήνη; Αν θέλετε να έχετε γαλήνη και ειρήνη, τότε να συμπεριφέρεστε κι εσείς στους άλλους με γαλήνη και με ειρήνη, με αγάπη, και με συμπόνια, με καλοσύνη και θα δείτε πως όλα στη ζωή σας θα αλλάξουν. Αυτό το κακό που επικρατεί στα σπίτια σας θα φύγει και θα έχετε γαλήνη και αυτό που επικρατεί στα παιδιά σας θα αλλάξει και θα επικρατεί ειρήνη. Επίσης και αυτό που επικρατεί στους φίλους σας και στις φίλες σας θα αλλάξει, γιατί αναμεταξύ σας θα υπάρχει εμπιστοσύνη και τότε θα επανέλθει η ευτυχία ξανά μέσα στην καρδιά σας.
Εύχομαι η χάρις του Θεού να σας ευλογεί, να σας αγιάζει, να σας φωτίζει και να σας δίνει ένα πράγμα: Νοσταλγία για την γαλήνη! Εάν δεν έχεις νοσταλγία για κάτι, δεν το παίρνεις. Εάν δεν ζητάς κάτι με την καρδιά σου, δεν το παίρνεις.
Εύχομαι σήμερα όλοι σας να αναζητήσετε με νοσταλγία την γαλήνη! Τον Βασιλιά της γαλήνης, τον Κύριο μας Ιησού, να Τον βάλετε βαθιά στην καρδιά σας κι Εκείνος να μας διδάξει όλα τα μυστήρια της θεϊκής χαράς και ευτυχίας.     


Ο Θεός μαζί σας! Αμήν.

Κήρυγμα πατρός Ελπιδίου (Κυριακή Β' Λουκά, ο Χρυσός Κανόνας 2014)